Gå til innhold

ang el-blødning og murringer i etterkant av el

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer en el-blødning når eggløsningen er, eller like før eller like etter... noen som vet?

jeg hadde en liten blødning forrige lørdag, men ikke mer, og det var rundt forventet el, men på testen samme dag viste den ingen el... kan d være el og el-blødning likevel??

siden forrige uke har jeg hatt "murringer" nederst i ryggen..mer enn vanlig mener jeg..

på forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

er det ingen som vet??

Skrevet

Tror pos el test kommer før el blødning...

Jeg har også veldige murringer etter el denne pp... Spennende!!!!!!!!!

Håper det=gravid;-)

Skrevet

jeg testet ikke før den dagen jag hadde blødning, så det vil kanskje si at el var rundt den dagen, for el-tester slår vel positivt ut i forkant av en el.. er det ikke slik da?

la oss krysse fingrene for at vi får desemberbarn:-)

Skrevet

Ja det stemmer og nettopp derfor jeg tror el blødning er før pos el test. Så jeg tror el er samme dag, gjerne noen timer etter el. Men er ikke 100% sikker altså.

Jaaaaaaaaaa vi krysser for desembergull for oss;-)

Skrevet

eh.. hva mener du egentlig? først sier du at du tror det er positiv el-test før en blødning, så sier du blødning før positiv el-test...

må bare spørre....

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HERLIGHET ER DET MULIG......... Sorry sorrry altså:-D Flau jeg nå..... Har bare skrevet feil andre gangen.......... Altså det det skal være: el test er positiv før el blødning:-)

Uff er det mulig.... ØØØHHMMMM

Skrevet

hehe, sånt som kan skje det:-)

men da er vi på rett spor:-D

krysser fingrer..

Skrevet

Hehe ja;-)

Krysser fingre her også!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...