Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har kjøpt inn mandelolje og tenkte jeg skulle begynne å tøye litt på underlivet for å unngå rifter under fødsel. Jeg vet at noen mener det ikke har noe for seg, men jeg synes det uansett høres lurt ut. MEN, det gjør jo så vondt!! Bare jeg er nær skjedeåpningen eller mellomkjøttet så er det SÅ ømt! Noen andre som har det sånn? Sexlivet vårt er veldig labert om dagen, men da vi hadde sex her en dag merket jeg at det føltes trangt og ømt, nesten som da jeg var yngre..hehe. Siden det er så ømt klarer jeg ikke dette så godt. Dessuten er det vanskelig å komme til der nede. Noen andre som har opplevd det samme eller noen som har noen gode tips? Nå er jeg virkelig redd for å revne veldig, siden det er så stramt og ømt der nede.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Kanskje det hjelper hvis du tar et varmt bad eller en dusj først for å myke opp huden? Og starter bare med å massere lett på huden først, for å myke opp gradvis før du tøyer. Jeg synes ikke det er noe godt å tøye.. Men fant en måte å gjøre det på, faktisk gjennom et innlegg her, som gjorde det enklere for meg. Jeg ligger på siden når jeg gjør dette, og tar den øverste armen bak ryggen og fører en (eller to) fingre inn i skjeden og tøyer bakover. Håper du skjønte forklaringen min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå