Harald Ripultfør Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Det var riktig nok bare lakris når jeg turte å se nærmere på den, men fy søren som jeg skvatt når det hang fast en svart kladd på seigmannen.. Er det noe man kan sende tilbake eller?
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Send tilbake og be de om å lage en pose med saltlakrisseigmenn til deg! Det hadde de før, og HERREGUUUUD det var det beste snopet EVER tror jeg!!!
Harald Ripultfør Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Husker de ja, men jeg likte de ikke.. Pjuuk Vil heller ha en kasse med vanlige seigmenn
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Hadde sendt mail og sagt fra jeg. Lakris på seigmennene? fysjogfy! Jeg ble skuffa sist jeg spiste smågodt, de der deilige sjokoladene fra Hval med mininonstop inni - det var TO i posen som mangla nonstop!
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Fy flate! Spiste du de??? Du burde jo sendt dem tilbake da!
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Flaut å si det, men jeg så ikke på alle jeg spiste... satt nemlig og koste meg med ei god bok, da studerte jeg ikke akkurat sjokoladen, jeg har en tendens til å forsvinne inn i boka. Men det smakte skikkelig rart altså, når man forventer en viss smak og tekstur og får en annen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå