Gå til innhold

Er det bare jeg som har en flott svigermor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig innlegg om svigermødre her....95% av innleggene er av den negative sorten. Mange som klager over svigermødrene sine....

Jeg har en flott svigermor på 70 år som både respekterer meg og mine verdier, og er ydmyk i forhold til de valg vi tar sånn i forhold til baby etc.

Samtidig er hun humoristisk, gavmild, gir råd og veiledning når vi spør og er rett og slett topp!

....men det hører jo med til historien: Jeg er svigermors DRØM!!! He-he...men jeg er mot henne slik hun er mot meg, derfor har vi et veldig godt forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en helt fantastisk svigermor! Hun er full av kjærlighet og omtanke for alle. Finnes ikke noe vondt i den dama. Har omtrent et like godt forhold til henne som til min egen mor, og forholdet vårt har bare blitt enda bedre etter at hun ble farmor. Er utrolig takknemlig for at jeg har et sånt menneske som har tatt så godt i mot meg og lillegull i den familien :)

Folk burde fortelle litt mer om sin flotte svigermor :) Jeg nekter å tro at all klaginga over svigers her inne er representativt!

Skrevet

Min svigermor er aller tiders :)

Bekymrer seg litt unødig, men hun mener det bare godt. :)

Skrevet

Er kanskje fordi dette er et nettforum, og fordi terskelen for å ta opp ting som plager eller irriterer er mye lavere enn i real life? Dermed er det mange her som spyr edder og galle - og dersom de virkelig har en fæl svigermor skal de bare klage for min del.

Jeg har en snill, morsom, koselig, ungdommelig svigermor. Skulle bare mangle forresten, ungdommelig altså, jeg har sett damer her inne, på hennes alder, med småbarn ;)

Vi er muligens ikke alltid av samme mening, og jeg tror kanskje jeg kan bli litt for bastant i min meninger innimellom - og det bør jeg virkelig jobbe på, men jeg tror da vi liker hverandre... Hehe.. i det minste synes jeg at min svigermor er sporty og god, for ikke å snakke om at hun er en veldig god bestemor, og at hun fortsatt tar godt vare på sønnen sin ;) ...så får jeg da bare krysse fingrene å håpe at hun ikke har noe imot meg heller ;)

...vi pleier forresten være sjokkerte sammen over de mest ekstreme "svigermor/svigerdatter" innleggene her inne... men nå er det jaggu lenge siden jeg har funnet et virkelig "Min svigermor er fæl" innlegg her... Og da går det ikke bare på hva enkelte svigerdøtre klager over, men også på hva enkelte svigermødre faktisk gjør :)

Skrevet

Jeg har også en fantaskisk snill og god svigermor! :o) Kan ikke si noe negativt om henne! Bare positivt! :oD

Skrevet

Kjære kjære HI...

Jeg skjønner godt at svigermora di er sånn,hu er jo steingammal! Hu er like gammel som mine besteforeldre jo! De har gjerne en litt annen holdning til ting. Dessuten ser hu sikkert ikke poenget med å være sur og krass når det er like før hu legger seg i penalet for godt!

Skrevet

Har også en flott svigermor:) Fikk faktisk mail i går der det sto at jeg var svigermor's drøm :D

Skrevet

Jeg har også en kjempekoselig dame til svigermor. Hun er over 10 år yngre enn min mor, fyller 50 nå i år.

Vi har en veldig god tone, og bra forhold. Det har vi hatt siden jeg kom inn i familien for over 7 år siden.

Vi kan snakke om alt, hun kommer med råd (ikke altid like gode men) kjøper gaver til oss og nurket, inviterer på besøk, vi går på kafe sammen.

Kunne ikke bedt om en bedre svigermor!!

Skrevet

Nei me er nok mange med flotte svigermødre og fedre.

Eg har ei vidunderleg, hjertevarm og god svigermor, og ein super svigerfar. Kunne ikkje ha vore betre :)

Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg å bytte ut min svigermor :) Hun er en spessiell dame, men vi er jo alle spessielle på hver vår måte. Hun er enkel å prate med og har ikke blandet seg opp i hva vi gjør og ikke gjør. Ikke enda hvertfall. Hehe.

Skrevet

Svigermor er ei topp dame, sykt flink med barn og ubetinget snill og gavmild. Men svigerfar derimot; han går meg på nervene! Han kommanderer kona si rundt mens han sitter grodd fast i stresslessen, tørker snørr med fingeren sin som han sekunder senere planter nedi fjeset på dattera mi.. Han er bare breial, feit, teit og ekkel.. Bleh!

Men svigermor er nyyydelig:) T-skje kjerringa i moderne format:)

Skrevet

Jeg har en super svigermor! =) Hun er helt herlig!

Skrevet

Jeg har også en fantastisk svigermor! Er så glad i henne, og hun er kjempeflink med snuppa mi :) Hun er alltid her for oss, og er alltid i godt humør :)

Skrevet

jeg har verdens beste svigermor!!!

Skrevet

Ja, du er den eneste ,-)

He he neida. Jeg sliter med min men vet med meg selv at jeg har gjort ALT jeg kan i løpet av de siste 10 årene for at vi skal ha et godt forhold. Har ofte blitt såret og lei meg av måten jeg har blitt behandlet tilbake. Men jeg fortsetter å svelge dusinvis med kameler for at vi skal komme overens. Jeg er veldig opptatt av at sønnen min skal få ha sitt eget forhold til henne så han vil aldri høre meg si et vondt ord om henne. Mannen min er ofte også frustrert men vi må bare gjøre det beste ut av det. Er nok for lett å tenke at det er svigerdøtrene det er noe galt, en sak har alltid to sider men som voksne så må man vel bare leve med det.

Dette er ikke mitt første forhold så selv om jeg aldri ville byttet bort mannen min så kan jeg enkelt si at jeg gjerne hadde byttet ut nåværende svigermor med en av gamle.

Skrevet

Neida, min svigermor er kjempesøt og kjempekoselig! :) Veldig glad og takknemlig for det. :)

Skrevet

Jeg har også en flott svigermor. Siden jeg ikke har min mor lenger, er hun som en mor til meg og. Kjempesnill og ikke påtrengende i det hele tatt. Har nettopp hatt henne på besøk i en uke og gråter når hun skal hjem til vestlandet i morgen.

Skrevet

Jeg har ingen svigermor dessverre. Hun døde da jeg og sambo hadde vært sammen i 3 mnd. Jeg fikk aldri truffet henne. Men av inntrykk jeg har fått av henne tror jeg hun hadde vært en fantastisk svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...