helenis + E-07 & D-09 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 MÅ den oppbevares i den "aluminiumslignende" posen den kommer i? Eller kan jeg f.eks ha de i en isboks e.l? Synes den posen er så irriterende..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har den i en sånn glassbolle med lokk. Liker heller ikke posen!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Supert! =) Da skal jeg kvitte meg med posen med en gang =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå