Harald Ripultfør Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Så du var våken du også Hvordan står det til med dere da? Nå er det ikke lenge til Natalie er 2 år! Tenk så fort tiden har gått! Har dere flyttet inn i den nye leiligheten deres enda eller? Klem
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei vennen Vi har det suuupert! Litt stress om dagen siden det nærmer seg flytting ( 11 april), men blir nok bedre om et par ukers tid når vi får flyttet inn og roet oss litt. Ja nå er to-årsdagen rett rundt svingen, så nå får dere snart innbydelse i posten *sukk* Bitte lille babyen min har blitt så altfor stor. Hvordan går det med dere da?? så de fine bildene du hadde lagt ut fra påsken, Maya har blitt så stooor hun også, husker når hun var bare et lite knøtt i rosa velourdress hehe..
Harald Ripultfør Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Hehe ikkesant.. savner den tiden litt! Jeg var å besøkte en venninde som akuratt har fått baby.. Kan ikke huske at Maya var sååå liten! Ble litt babysyk da ja Det går bare bra med oss. Maya er hos oldeforeldrene sine i helgen, for søsteren min og jeg skal ha susprise-party for mamma i morgen (hun blir 50) Det er sååå masse å ordne! Også holde det skjult i tillegg.. Jeg er skikkelig stressa innvendig, men alt av mat og pynting må ordnes i siste liten uansett.. Gleder meg til å kunne puste ut i morgen når alt er klart!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Ååå så koselig Var det hun som var i bursdagen til Maya eller? Så snille dere er da! Kan tenke meg det er litt stress ja,, husker jeg var så stresset før dåpen til tuppa at jeg ble helt svimmel og skjelven hehe, sånne store fester er ingenting for meg å ordne i stand gitt
Harald Ripultfør Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Hun som var i bursdagen ja! Hehe man blir litt sånn småkvalm og svimmel på en måte ja! Det er så mye som står på spill! Nå tror jeg jeg skal gå å gjøre ferdig desserten! Men du får ha en god helg! Lykke til med all flyttingen! Gi Natalie en klem fra Maya
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Så kos at hun har fått babyen sin da Det synes jeg du skal gjøre ja! Jeg skal hoppe i seng nå jeg også, skal ha med tuppa på den ole brum forstillingen i spektrum i morgen, så greit å være våken hehe.. Tulle klemmer sikkert tilbake Go helg til dere også vennen, og lykke til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå