Gå til innhold

Blir sprø av jobben til gubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må jobbe overtid, noe han ikke kan for han kommer seg ikke hjem. joda de har gitt han 500kr til taxi. Men jeg er nå ikke så sikker på at 500 er nok på en fredagskveld med helge og nattilegg.

Men gubben stoler liksom bare på at de vet rett han. Så nå vet jeg ikke om han kommer seg hjem idag.

Kjempeflott.

Kan fort bli en lang gåtur for å si det slik.

Håper for guds skyld at det er nok penger da. For vi har jo absolutt ingen penger. (fikk ikke mer fra nav en hva som skulle til husleia da de har rotet med det som gubben skulle ha.) Han har vært hjemme 14 dager av denne perioden i pappa perm. Nå klarer jeg ihvertfall ikke å sove før gubben er i hus.

Er ca 20 minutter kjøretur så 500 holder karnsje. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hør her vennen.. stikk av.. dette er ikke syteforum for hysteriske kjerringer!!! dette er en krangleside:-)

Skrevet

Ja du må nå tro at jeg er redd deg og løper avgårde bare fordi du sier det.........

Nope sorry men er ikke så lettskremt

Skrevet

sa ikke noe om at du var lettskremt heller... sa bare at du hørtes ut som ei manipulerende sytkjerring som maser høl i hodet på den stakkars undertrykte mannen din!! tipper du konstant står å bjeffer på han:-)

Skrevet

Hehe der tok du meg på kornet gitt, eller ikke...............

Vil ikke kalle mannen min undertrykt da. Men du må gjerne tro det.

Skulle karnsje blitt fornærma nå men tror jeg er for trøtt til å orke det.

:-)

Skrevet

Hvis kjerringa er sur, så jobber de aller fleste mannfolk overtid:-)

Skrevet

Da får jeg virkelig gå å være sur for vi trenger pengene..........

Mannen min ønsker ikke å jobbe overtid han da, men kan ikke gå før ting er ferdig om kvelden/natta. Så den som kommer til å være sur å grinete her i huset er når han kommer hjem er han.

For min del må han gjerne jobbe overtid, men jeg liker ikke tanken på at han skal sitte fast i sentrum av oslo på en fredagskveld uten penger.

Skrevet

Men han kommer seg jo et godt stykke hjemover ihvertfall for de penga da, så slipper vel unna noe bråk. Selv om jeg kan se for meg en noget sur gubbe hvis han må gå langt..... Men veldig sundt selvfølgelig.

Skrevet

hmmmm vil dere prate om det sammen:-) vi kan ta en slik kruppekonsultasjon, så tenker jeg at han som bruker pengene på prostituerte på Carl Johan får litt å jobbe med fremover:-)

Skrevet

Karl Johans gate skrives med "k".

Skrevet

Hvis dere virkelig trenger pengene er det vel bra at han får jobbe litt ekstra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...