selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 si hva du syns da Men hvis du ikke liker den, så LYYYYYV alt du greier, jeg trenger positiv respons, hehe
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg vil også ha PM med bukselink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 du har pm, monajenten forresten - bor du i bergen? liker du jazz?
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Å herregud, den var DRITFIN!!!!!!!! Jeg DIGGET den øverste, spesielt bak, herreguuud jeg vil ha en sånn! En HELT sånn!!! Til min gutt, sånn str. 92! Lage??? :-D Bor i Bergen jaaaaaa, men er nok ikke helt inne i jazzverdenen:-O
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Nå ble jeg nysgjerrig her.. Hva slags bukse? har du sydd selv?
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Beklager, Monajenten... den er sydd av ei skjorte jeg kjøpte på loppemarked, one of a kind dessverre Men jeg skal sy flere bukser av den typen (med annet stoff) til vårkolleksjonen, kan gi beskjed når den blir lagt ut på smilegris Kanskje du finner noe du liker blant dem? ang. jazz så vet jeg om en dritbra konsert på søndag nemlig, hehe Men siden jeg er i Ytre Langtvekkistan må jeg pent vente til konserten blir satt opp her ei uke senere.
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Åhh faen:-/ Stoffet var jo SÅÅÅÅ fint også *sukk sukk og dobbeltsukk* Selger du klærne dine på smilegris altså? :-D Du var ihvertfall dritflink. (og jeg er utdannet kjole og draktsyer altså:-p)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har svart på pm:) Den var supersnasen asså! Embla har faktisk en haug med bukser i det snittet, og de koster SVIN.. (ikke smilegris, men svin! haha)
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2008 åh, nå blir jeg nesten flau her... du er jo proff! jeg er bare hobbysyerske Liker å sy, og liker ikke minst å ta gamle, brukte ting, blande med nytt og trylle fram et helt nytt plagg Det er like gøy hver gang! Det er fortsatt ganske nytt for meg å ha ting jeg har laget liggende ute for salg... vanligvis syr jeg bare på bestilling fra venner og kjente. Det er liksom min daglige "flyt" det å sitte ved symaskinen og lage ting Det er der jeg henter overskudd.
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2008 den var til monajenten altså men til tillab: takker for skryt! Ville du betalt 299 for den buksa f.eks? Syns det er så vanskelig å sette pris på ting jeg lager
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Ååå den var fin, skulle gjerne hatt en slik en til min lille tass. Si i fra hvis du lager noen i str 92 da, jeg kjøper gjerne:) Så utrolig flink du er:)
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Hihi må ikke bli flau, du er jo kjempeflink:-) Hva tar du for en sånn bukse? Hvis du tilfeldigvis skulle finne noe lignende stoff, så ville jeg veeeeldig gjerne hatt en sånn med sånn skrift på. Syns den var nydelig. Og syr du i større også? Kan hende det hadde vært kult til fireåringen min også. Hvordan får du til det med skriften forresten? Jeg syr mest vesker, jeg:-)
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. mars 2008 Lisa: som jeg sa til Monajenten litt lenger opp så er det dessverre bare ett eksemplar av den buksa... er nemlig sydd av ei skjorte jeg har kjøpt på loppemarked Er ofte sånn med tingene jeg lager, det er bare en av hver. Men jeg kommer med fler sånne bukser etterhvert på smilegris, i fine vårstoffer. Litt nytt, litt gammelt
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2008 Monajenten: kan nok ikke ta kred for skrifta, jeg har som sagt bare klipt opp ei skjorte kjøpt på loppemarked og sydd den om til bukse Jeg skal imidlertid ta til meg tipsene herfra og prøve å sy litt større bukser også. Jeg syr allerede kjoler opp til 3 år, buksene er såpass nye enda at jeg ikke har kommet så langt... men herved notert at det er ønske om str opp til 92/98
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Nysjerrig... Vill se jeg og, he he he.
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 De var ihvertfall utrolig fine:-) Liker litt sånne spesielle ting som ikke er for spesielt;-) KEEP UP THE GOOD WORK:-D
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 28. mars 2008 prøvde å sende deg pm, twintipp - men ser ut som du er full. dvs boksen din altså
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Ok.. Jeg er så dårlig på å slette.. Bruker jo aldri å få noe pm jeg, he he. Skal slette asap:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. mars 2008 #22 Skrevet 29. mars 2008 Nå ble jeg rett og slett dårlig... Den var SINNSYKT fin:o)))))))!!! Hadde jeg kjøpt med engang jeg hadde sett den i butikken!! Æresord, det var en av de fineste guttebuksene jeg har sett... *hulk* Lag flere ah!! Vil ha den!!! Så flink du er da!!! *mektig imponert*
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. mars 2008 hihi så morsomt å få skryt Veldig uvant, siden jeg vanligvis bare syr ting på bestiling og suller rundt i min egen lille verden, jeg og Bodil (symaskinen min)... har ikke fler av akkurat den buksa dessverre... men det kommer fler etterhvert
Monajenten Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Jævlig dårlig gjort. Rett og slett JÆVLIG dårlig gjort! Jeg VIL ha den buksen, hadde glatt kjøpt den i butikken for 299,- ja! Seff! Og Bodil da, har hun blitt mer samarbeidsvillig i det siste eller?? Husker da hun ikke gadd en periode, hun var gjerne premenstruell eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå