Tomine is my star Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Så en quinny bagvogn som var blå/turkis..hvilken modell er dette? Finnes freestyle 3xl i denne fargen?Syns den lignet..men trodde den bare var i svart,rød,sand og marine? Fortell meg dere vognkyndige damer?!
LizzyG Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Link? Det var ikke en Speedi da? De er mindre enn Frestylen og så har de ikke den bøylen foran.
chill+enda en til Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det er nok til speedien. Vi hadde den bagen til mini, men brukte den på freestyle'n, fin vri det
Tomine is my star Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Oki....takk for svar God natt!
Blue Lady Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Det var nok et Quinnyunderstell, enten Buzz, Speedy eller Freestyle med en Buzz eller Speedybag på. Man kan bruke alle ulike bagene om hverandre på quinnyunderstellene, bortsett fra på Zapp som ikke er stabil nok til å ha en bag på (selv om den i praksis passer den også)
Miss Dynamite Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 en av dere sa at bagen til speedi er mindre, men dette er feil... jeg har fått speedi bagen på freestylen min, og de har akkurat samme mål. det er speedi bagen som har den kule turkise fargen. Jeg har den nye rød fargen til speedi og den er rå kul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå