Gå til innhold

hva synes dere om navnet Eddi ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

jeg likte veldig godt Isak men ble nedstemt fra mannen min.

 

Vi kommer ikke opprinnelig fra Norge og prøver å finne et internasjonalt navn, derfor lurer jeg på om dere synes at Eddi er vanskelig navn eller fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så dumt det vel, men kanskje å skrive det Eddie er bedre? :) Bare et forslag fra meg :)

Skrevet

Takk,

 

det tenkte jeg også på.

Jeg glemte å si at det er en gutt, så det er altså guttenavn.

 

Bra forslag :-)

Skrevet

Eddie er kult :) spilte han myyyyye i tekken :D dødsrå :)

Skrevet

eddy eller eddie på gutt er fint,du skremte mg littt,trodde du mente jentenavn...hadde ei ku på gården vår som het eddi skjønner du,fikk assosiasjoner med en gang....

Skrevet

Nei, jeg liker ikke det navnet..

men det kan være fordi jeg forbinder det med noen :P

Skrevet

Igrunnen et fint navn, men han vil alltid måtte stave hvordan det skrives.

Mange vil nok skrive med e på slutten, eller kanskje y.

 

Forøvrig kan jeg ikke la være å tenke på tvserien på cartoon "Ed, Edd og Eddi" hehe. Men det er nok bare jeg som har sett for mye på barnetv ;o)

 

Etter at jeg giftet meg og skiftet navn er jeg overrasket hvor oppfinnsomme folk kan være på skrivemåter selvom jeg trodde det var et ganske enkelt, norskt etternavn....

Skrevet

Jeg ville også hatt med E til slutt: EDDIE

Fint navn

Skrevet

huff huff huff....grusomt navn... på linje med benny og harry...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...