Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du mistet noe i dag.......? Syntes du virkelig litt pinglete nå=)

Har satan dratt????Hææææ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faan så inni satans innerste tarmer, faan så inderlig hente unger, vil du ha en 95-modell før jeg pælmer han fra balkongen?

Skrevet

95 modell er da ingenting, prøv heller en 99 og 05 model sammen.....reine turboterror, byttehandel........?

Skrevet

Gjerne. Faan jeg er så LEI av de samme diskusjonene, den samme pubertetsgryntinga.AAAARRRRRGGGG!

Skrevet

Ja ja, bedre det enn å måtte sette seg inn i 3 års språket på høyt nivå, sammtidig som sutrespråket til en 8 åring.

Skrevet

Nei. Du tar ravende feil. Det er ikke bedre. Det er dessuten store ulemper forbundet med å krangle med folk som fysisk er like store som deg sjøl.

Skrevet

Her nå er vel litt nå her spørsmål eller. Spør heller om jeg noen gang er her, når her er nå!

Skrevet

Tviler sterkt, selv har jeg tatt judo trening for slike tennåringer og kan varmt anbefalle det samme til deg Luteren=)

Skrevet

Tsss, skjønner ikke en dritt, jeg??? Nei, du er nok for smart for meg.

Skrevet

Dritt skal en ikke skjønne seg på, livet derimot, men igjen......anonyme har nok prøvd å skjønne seg for mye på dritt til å forstå at det er et liv der ute=)

Skrevet

Du er dyp, altså! Jeg blir helt imponert...

Skrevet

Ja ja, skal da ikke så mye til for slike som dere=)

Skrevet

Er fremdeles bare meg her:) Hvis du fremdeles ikke har skjønt det, så er ordet "dere" flertall! Og flertall betyr fler enn en...

Skrevet

Du er ikke en, men mange, eller kanskje to, eller ti......? Eller spaltet....men en er du ikke=)

Skrevet

Ja, så bare pass deg! Du er ALDRI trygg;) Mooohahahaha...

Skrevet

Hehe.....nei, men bakangrep fra meg er er værre enn å ikke være trygg.

Skrevet

Hi, hi:o) Takk for en hyggelig kveld! Gud for et kjedelig liv jeg har...

Skrevet

Ja, godt jeg klarer flere ting på en gang da, ikke alle som er så godt belagt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...