Har 2 super-gutter :-) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Nå har jeg vært på Barnas Hus og finner ut at hvis jeg skal ha TFK bag + sportsdel, regntrekk både til bag og sportsdel (svingehjul) koster det godt og vel 8000,- Jeg vil bestille fra utlandet, prøvd på på urbanjungle.de men der ser det ut for at de er utsolgt... prøvde meg på babyonlineshop.de Der ser det heller ikke ut for at de har utvalg i farger osv.... dessuten hopper språket fra engelsk til tysk etter at jeg har valgt merkenavn... og da kommer jeg likelangt da jeg ikke kan tysk... andre nettsider som er bra, og billigere enn Barnas Hus? Andre butikker i Norge som fører TFK? Takknemlig for alle tips.... :-)
Ophelia & Jr. Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Fru Lyng har iallefall TFK. Men tror ikke de er billigere enn Barnas Hus... Vi bestilte forresten TFK fra babyonlineshop.de for 14 dager siden. Vi ville ha marine, da, så dårlig utvalg i farger gjorde ikke noe for oss.
mammatilsommeren Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Men pass på at dere eventuellt får 08 modell da. De som er å få tak i nå er 07. De nye modellene kommer ikke før om ca 1 måned sa de i butikken. Hvis det ikke gjør noe for deg da at det er gjort små forbredinger. Det er så å si helt umulig å få tak i tfk for tiden. Lykke til
allegodetingertre Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 TFK sender ikke til Norge lenger, er derfor Babyjungle har sluttet å selge den. Har du sjekket www.babyplaneten.no
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Vil dette si at billigste alternativet for å kjøpe TFK er i butikker i norge nå?
c@ssie Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Eller så går det an å kjøpe en pent brukt vogn, f.eks min marineblå
mammatilsommeren Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Tfk har gått ned i pris i Norge ja. Før kosta de 5999,- nå koster disse 5299,- !
mamma-1977 Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Vi gjorde et kupp da vi kjøpte tfk sin tvillingvogn i fjor vår. Den koster ca 7.200,- på Barnas Hus, og vi betalte 4.300,- for samme vogn på Babyproffsen på Svinesund. Dette var den doble, vet ikke hva prisen på singel-vogna er men det kan lønne seg å ringe dit, vi sparte 3.000,- ) Spørs jo selvfølgelig hvor i landet du bor, vi bor i Oslo, så da var det bare å kjøre ned å hente den.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Selges disse vognene i sverige ved gresen lenger?
mammatilsommeren Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Rart du fikk den prisen. For selve sittedelen og bagen koster 7098,- skulle du ha noe ekstra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå