Gå til innhold

Trends for kids, butikker i Norge, nettsider i utland??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på Barnas Hus og finner ut at hvis jeg skal ha TFK bag + sportsdel, regntrekk både til bag og sportsdel (svingehjul) koster det godt og vel 8000,-

Jeg vil bestille fra utlandet, prøvd på på urbanjungle.de men der ser det ut for at de er utsolgt... prøvde meg på babyonlineshop.de Der ser det heller ikke ut for at de har utvalg i farger osv.... dessuten hopper språket fra engelsk til tysk etter at jeg har valgt merkenavn... og da kommer jeg likelangt da jeg ikke kan tysk...

andre nettsider som er bra, og billigere enn Barnas Hus?

Andre butikker i Norge som fører TFK?

Takknemlig for alle tips.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fru Lyng har iallefall TFK. Men tror ikke de er billigere enn Barnas Hus... Vi bestilte forresten TFK fra babyonlineshop.de for 14 dager siden. Vi ville ha marine, da, så dårlig utvalg i farger gjorde ikke noe for oss.

Skrevet

Men pass på at dere eventuellt får 08 modell da. De som er å få tak i nå er 07. De nye modellene kommer ikke før om ca 1 måned sa de i butikken. Hvis det ikke gjør noe for deg da at det er gjort små forbredinger. Det er så å si helt umulig å få tak i tfk for tiden.

Lykke til

Skrevet

TFK sender ikke til Norge lenger, er derfor Babyjungle har sluttet å selge den. Har du sjekket www.babyplaneten.no

Skrevet

Vil dette si at billigste alternativet for å kjøpe TFK er i butikker i norge nå?

Skrevet

Eller så går det an å kjøpe en pent brukt vogn, f.eks min marineblå ;)

Skrevet

Tfk har gått ned i pris i Norge ja. Før kosta de 5999,- nå koster disse 5299,- !

Skrevet

Vi gjorde et kupp da vi kjøpte tfk sin tvillingvogn i fjor vår. Den koster ca 7.200,- på Barnas Hus, og vi betalte 4.300,- for samme vogn på Babyproffsen på Svinesund. Dette var den doble, vet ikke hva prisen på singel-vogna er men det kan lønne seg å ringe dit, vi sparte 3.000,- :o) Spørs jo selvfølgelig hvor i landet du bor, vi bor i Oslo, så da var det bare å kjøre ned å hente den.

Skrevet

Selges disse vognene i sverige ved gresen lenger?

Skrevet

Rart du fikk den prisen. For selve sittedelen og bagen koster 7098,- skulle du ha noe ekstra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...