Gå til innhold

Jævla helsevesen sikkert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var jenta mi innlagt med magegreier, og så sender de oss hjem med parafin for å fikse magen, og i dag når analysen av avføringen er klar sier de at det er rotavirus, ikke forstoppelse.

De burde hatt noen flere synske leger. Nå har vi trodd på feil diagnose i tre døgn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten noen som vet hvor lenge sånt varer? Hun er på 14 dagen i dag.

Skrevet

Har dessverre ingen peiling på dette, men vil ønske jenta di god bedring. Håper dette går fort over igjen.

Skrevet

Kom deg inn på skravle og hiv deg på legevakthetstråden, samma fan om det var mulig å få diagnose tidligere eller ei, her gjelder det å smi mens liket er varmt. Har du ringt VG?

Skrevet

Nei der sier du noe. hah, kjempesak. Jente 2,5 sendt hjem fra sykehus med Rotavirus og parafin. Det verste er at de kunne komme til å trykke det i disse farlige Rota tider.

Skrevet

Takk. Det håper vi også. Det er litt masete med syke unger over så lang tid.

Skrevet

Rotavirus varer stort sett alt fra et par dager til 14 dager, men ettersom dere har fått parafin å greier så kan det hende det varer litt lengre. HUn bør vel være frisk og rask igjen etter helga sikkert.

Skrevet

Takker. Parafin var vel ikke det smarteste nei. Legen sa så også.

Skrevet

Da har jeg laget skravletråd.

Skrevet

Jeg virker ikke i skravlemodus.

Skrevet

Har de forresten sjekket henne for angrep av hoggormgass? For det er virkelig ingen spøk!

Skrevet

Mulig dere to burde joine forcer? Det kunne blitt dødelig.

Skrevet

Sammen kan vi antakelig røyke ut Taliban på under tre kvarter.

Skrevet

Jeg kan be Bush sende dere i fly over der han tror de er? Så kan dere henge med rumpa ut liksom mens flyet sveiper over.

Skrevet

Bush har jeg allerede tatt meg av. First we take Manhattan - eller rettere sagt Washington...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...