Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Her var jenta mi innlagt med magegreier, og så sender de oss hjem med parafin for å fikse magen, og i dag når analysen av avføringen er klar sier de at det er rotavirus, ikke forstoppelse. De burde hatt noen flere synske leger. Nå har vi trodd på feil diagnose i tre døgn.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2008 Forresten noen som vet hvor lenge sånt varer? Hun er på 14 dagen i dag.
tåa™ Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Har dessverre ingen peiling på dette, men vil ønske jenta di god bedring. Håper dette går fort over igjen.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Kom deg inn på skravle og hiv deg på legevakthetstråden, samma fan om det var mulig å få diagnose tidligere eller ei, her gjelder det å smi mens liket er varmt. Har du ringt VG?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Nei der sier du noe. hah, kjempesak. Jente 2,5 sendt hjem fra sykehus med Rotavirus og parafin. Det verste er at de kunne komme til å trykke det i disse farlige Rota tider.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Takk. Det håper vi også. Det er litt masete med syke unger over så lang tid.
Groosalugg Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Rotavirus varer stort sett alt fra et par dager til 14 dager, men ettersom dere har fått parafin å greier så kan det hende det varer litt lengre. HUn bør vel være frisk og rask igjen etter helga sikkert.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 Takker. Parafin var vel ikke det smarteste nei. Legen sa så også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2008 Da har jeg laget skravletråd.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Skal ligge unna, så ikke den blir gjennomsiktig.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2008 Jeg virker ikke i skravlemodus.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Har de forresten sjekket henne for angrep av hoggormgass? For det er virkelig ingen spøk!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. mars 2008 Mulig dere to burde joine forcer? Det kunne blitt dødelig.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Sammen kan vi antakelig røyke ut Taliban på under tre kvarter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kan be Bush sende dere i fly over der han tror de er? Så kan dere henge med rumpa ut liksom mens flyet sveiper over.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Bush har jeg allerede tatt meg av. First we take Manhattan - eller rettere sagt Washington...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå