TusseMor07&09&14 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg lurer på om du ser noen graviditet på meg nå??? Ingen mensen og 15 dager over IKM idag. Negativ test 10 dager over IKM. Vet du har sett på meg før, men begynner å bli rimelig lei å gå og vente på denne tanta... og så håper jeg jo at vi skal slippe å måtte prøve i 2 år denne gangen og for at den skal sitte... Blir litt engstelig da vettu. Når ser du neste graviditet? Jeg er født 041082 Han er født 201277 Takk:o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 får ikke opp noe enda på deg.Litt vanskelig og se.Men skal prøve en dag senere og se hva jeg får opp på deg da.
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Dytter opp, så du husker å titte på meg etterhvert igjen:o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Det er bra du dytter opp. Føler litt at du er gravid nå altså.Produserer du lite hcg eller noe?merkelig greier.Men får opp et ja på deg nå.
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 Det der er så rart... Du er ikke den eneste som får opp det altså! Dere er 5-6 stykker som mener mars var mnd, uten at jeg skal nevne nick... og 4 av dere har sagt at de fortsatt tror jeg er gravid... de andre har jeg ikke spurt. jaja, takk for svar! Nå skal jeg roe det hele ned her, og bare nyyyyte dagene:o) Lykke til med resten av graviditeten og fødsel og greier:o) Spennende! Håper alt står bra til med deg!?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Men kan jo ta deg en tur til legen..og kanskje til og med få en tildig ul forsikerhets skyld. Joda alt bra her...3uker igjen til sykehuset skal prøve og sette i gang fødeslen..så det går fort nå. Masse lykke til. Hold meg oppdatert da!
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2008 Jeg prøver å roe det litt ned jeg... Har følt det har blitt litt masete av denne prøvingen. Så jeg gir det noen dager nå, og så får jeg se... Skal selvfølgelig holde deg oppdatert! Så utrolig spennende da Aurora! Tiden går så ubeskrivelig fort! Vi har vel barn på rundt samme alder vi, eller tar jeg feil, mener å huske det nemlig? Min er født i mai. Jammen ikke lenge siden jeg tok positiv test med han synes jeg da... du føler det vel sånn du og? hihi... herlighet... 3 uker igjen, ja de kommer til å fly forbi vettu! Noen spesiell grunn til at du blir satt i gang? Ble du det sist og? ønsker deg masse lykke til med fødsel Aurora:o) Moro:o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Ja har en sønn som er født 8mai 2007 og ul termin er nå 4 mai,mens min egen mensen termin er 29mai..så stort spring i mellom.Ble satt i gang sist og men 6 dager over tiden da. Skal prøve og sette i gang nå pga mye vektned gang til meg og har hatt protin i urinen siden uke 24. Så vi har nok unger på samme aldre da ja..gøy.
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2008 det var et stort sprang ja.. pleier liksom ikke skille med mer enn en uke eller to: Men var det ikke du som testet så sent positivt og? Da er det jo i tilfellet enda snålere.. Jaja, ut kommer nå tassen snart uansett:o) Blir to veldig tette dere får da! de kommer til å få myyyye glede av hverandre vettu! Så herlig... ) Moro! Masse lykke til!!! Fikk forresten tanta på besøk i dag... dag 45 i syklusen... litt letta kjenner jeg. Ser du når det klaffer nå eller? Ha en fin kveld Aurora:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. mars 2008 Tror de det kan være svangerskapsforgifting da eller forresten? Litt rart at du går ned i vekt da vel, for da legger man vel gjerne på seg? Eller hva tror de det er?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Joda har vært inne for sjekk med svangerskapsforgifting.Men har kun svak bakhodepine når jeg våkener,blodtrykket er normalt.Så kun protin i urinen. Går ned i vekt ja,pga kvalme og spying.Nesten redd jeg,har spydd i hele 20mnd no.Hadde det likesn med første mann og spydde de 2 mnd etter han kom til og fortsatte enda i nå i nesten 9mnd.Så litt redd hva som kommer til og skje etter fødselen.
TusseMor07&09&14 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. mars 2008 Æsj... det høres ikke noe deilig ut!!! Skjønner du blir litt bekymra da... men du skal se at når han kommer ut, så roer det seg ned etterhvert vettu, så sant du ikke bestemmer deg for 3 tette da;o) Hvor mye har du gått ned da? Du bekymrer deg kanskje for at du har blitt alt for tynn og?
TusseMor07&09&14 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 31. mars 2008 Vet ikke om du så innlegget mitt litt lenger opp om at tanta kom i går... men det gjorde hun i allefall... så ingen graviditet her i gården, enda i allefall;o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. mars 2008 #21 Skrevet 31. mars 2008 Den gjorde det ja..leste det nå.Du skal nok se du blir gravid snart igjen.Masse lykke til.
TusseMor07&09&14 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 31. mars 2008 ja, det ordner seg nok;o) Hadde skrevet enda et innlegg til deg og... ble litt rotete, så du har vel kanskje ikke sett det heller... hihi
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. mars 2008 #24 Skrevet 31. mars 2008 nei har ikke sett det.Mange som roper på meg her vet du!
TusseMor07&09&14 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 31. mars 2008 Ja jeg vet jo det... bare lurte på noen ting i forhold til det du skrev om deg selv da vettu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå