Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Gubben skal høgge ved i morra, og mamma skal ha mini siden jeg sitter i en stol med gips på beinet. Tipper jeg skal bare ligge på sofan og slappe av (akkurat som jeg orker det), blir vel heller til at jeg legger sammen den store haugen med tørre klær tenker jeg
mams-til-tre Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 ååååå jeg har også lyst til å ha litt barnefri. Det er så lenge siden sist vi hadde tid for oss selv, men jeg klarer liksom ikke å spør om noen gidder å passe ungene. Kos deg med alenetiden din du, selv om du skal legge sammen klær!!
SaDa Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det er deilig med litt barnefri:) Kjørte ungene til foreldrene mine i ettermiddag vi og får de levert her søndag formiddag:) Skal på "harry"tur i morgen og det skal gutta få slippe å være med på. Bedre å kose seg med mormor og morfar da=)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Skal kose meg jeg Samboern trenger noen timer for seg selv i skauen han tror jeg, han er tross alt "husfar" og min private sykepleier om dagen. Hehe.. Unner han litt "fri"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå