Gå til innhold

I morra har vi barnefri noen timer ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben skal høgge ved i morra, og mamma skal ha mini siden jeg sitter i en stol med gips på beinet. Tipper jeg skal bare ligge på sofan og slappe av (akkurat som jeg orker det), blir vel heller til at jeg legger sammen den store haugen med tørre klær tenker jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå jeg har også lyst til å ha litt barnefri. Det er så lenge siden sist vi hadde tid for oss selv, men jeg klarer liksom ikke å spør om noen gidder å passe ungene.

 

Kos deg med alenetiden din du, selv om du skal legge sammen klær!!

Skrevet

Det er deilig med litt barnefri:)

Kjørte ungene til foreldrene mine i ettermiddag vi og får de levert her søndag formiddag:)

Skal på "harry"tur i morgen og det skal gutta få slippe å være med på.

Bedre å kose seg med mormor og morfar da=)

Skrevet

Skal kose meg jeg ;) Samboern trenger noen timer for seg selv i skauen han tror jeg, han er tross alt "husfar" og min private sykepleier om dagen. Hehe.. Unner han litt "fri"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...