Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hører kanskje inn under ett annet forum og DIB,men vil være anonym. Jeg fikk igjen mensen etter 10 uker,jeg skulle ha fått den nå hvissyklusen er normal (jeg er ikke gravid,tok for sikkerhets skyld en test på tirsdag,skulle hat mensen da). Det jeg lurer på er om mensen kan være ustabil den første tiden etter en fødsel. Jeg er ganske sikker på at jeg fikk igjen mensen etter 10 uker (at det ikke var en annen blødning).
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 ammer du?? Jeg fikk mensen når jeg sluttet med nattammingen, da var jenta mi rundt 7-8 mnd...
Emilie&Markus Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Vet ikke om mitt svar kan hjelpe deg så mye, men forrige gang fikk jeg igjen mensen etter 2 uker (selv om jeg fullammet) så vet ihvertfall alt om at den kan komme fort tilbake. Da jeg var på etterkontroll hos jm trodde hun nesten ikke på meg da jeg sa jeg hadde fått det tilbake så kjapt,men sjekket osv og det stemte ja. Min var litt uregelmessig med en gang men ikke mer enn at den andre gangen kom den en uke før ventet, altså 3 uker siden sist og ikke 4. Etter det stabiliserte det seg veldig kjapt og greit. Men vet jo ikke hva som er "normalt" eller noe når man først får mensen igjen egentlig. For jeg fikk jo bare høre av jm den gang at det ikke var normalt å få det tilbake så tidlig men.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå