27dager Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 høy og godt lukket livmortapp, jevn høy temeratur, mye utflod og mensmurringer. småømme pupper.. er nå på dag 31, mensen kommer vanligvis mellom dag 26 og 32.. litt kjipt med uregelmessige syklus, men men.. tror jeg skal teste i morgen..eller kanskje jeg skal vente litt, siden den i teorien kan komme i morgen.. forrige gang jeg var gravid slo den ikke positivt ut før 4-5 dager etter forventet mens. håper virkelig det er noe i det jeg føler, vil nødig rope ulv ulv.. hm. hva tror dere da?
tuppa prøvd lenge Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 hmmm!vanskelig å si men det høres bra ut!!:-) hvis disse symptomene er litt uten om det vanlige så høres dette veldig lovende ut!:-)rop ut når du har testet og masse lykke til!!:-) jeg og har en høy livmortapp nå og det har jeg aldri hatt før:-) jeg syns også den virker mye rundere og større nå, nesten som en ballong på en måte.det skremmer meg litt da for jeg er så redd det er noe galt. jeg er 3 dager over nå og tester negativt:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå