miss_chica Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hva hadde dere kjøpt? Jeg har ikke plass til sånn lekegrind i tre, så hvis jeg skal kjøpe lekegrind må det bli sånn som er i stoff. Så litt på nettet og synes egentlig de ligner litt på reisesenger, så da ble jeg litt usikker på hva jeg burde invistere i. Hva er forskjellen på de egentlig? Jeg vet det ene er en seng, men er det stor forskjell på de?
SkravleFruen Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tror nok ikke jeg hadde kjøpt en reiseseng - for å bruke som lekegrind. Syntes den gir altfor lite bevegelsesfrihet. Nå har jeg egentlig aldri hatt behov for lekegrind heller da, hvorfor føler du at du trenger det?
mpb♥ Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har lekegrind i tre og reiseseng, tror ikke jeg ville brukt reiseseng som lekegrind egentlig.
miss_chica Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 vi har en i tre nå, men den er altfor stor for stua vår. vi har en plass ved siden av sofaen som den akkurat ikke passer inn i og derfor må jeg velge et mindre alternativ.men en lekegrind i stoff er kanskje litt større enn en reiseseng, så det hadde jo vært fint. *lete etter str på nettet nå* grunnen til at jeg vil ha det er for å holde alle lekene samlet på et sted, og ha et sted å putte han når jeg f eks skal dusje - et trygt sted.
SkravleFruen Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg forstår Jeg ville heller vurdert muligheten ved å ha han med meg inn å badet de få minuttene man er i dusjen osv. Brukstiden for en lekegrind er ås begrenset, at jeg ser ikke helt veriden i å investere i en (mulig fordi jeg aldri har eid en selv..hehe)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Vi har reiseseng, det er jo to i en;) Det er jo ikke stor plass i den, men når mini begynner å krabbe/gå synes jeg han skal få gå fritt rundt da. Lekegrunden/-sengen er jo bare for litt rolig lek mens jeg f.eks lager middag tenker jeg. Ikke "hjemmet" til ungen..
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Vil anbefale deg å se på en annen løsning jeg, det finnes lekegrinder du kjøper i "moduler" Altså du kan kjøpe en vegg her og en vegg der. På den måten kan du få noe som passer perfekt til det området du øsnker å benytte. Det er uten bunn (får seff det også da) og du kan også bruke dem som trappegrind og foran peis/ovn etc. Mener det er babydan som fører disse. Da kan du jo lage trekanta leikegrind om du vil, eller en på 15 kvadrat med veggen som bakside?! Bare fantasien setter grenser;)
miss_chica Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 nei, ikke sant. det blir bare noen småturer oppi der, når jeg ikke har muligheten til å se på han ved f eks matlaging osv. badet vårt er heller ikke så stort, så da måtte jeg satt han i vippestolen i tilfelle. jeg får tenke litt på saken =) takk for svar!
miss_chica Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2008 takk for forslag. skal søke litt på nettet etter disse =)
Trebarnsmamma30 Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Vi brukte reisesenga som lekegrind, har fungert bra her! Sitter jo bare i korte stunder oppi der uansett da.. hun har alltid likt og leke oppi der! Når hun var baby sov hun også oppi der innimellom på dagtid, hadde lammeskinn oppi. Har Simo reiseseng. Har reisesenga i stua enda, hun kan gå inn i den selv fra siden og ut igjen hvis hun vil og leker i den innimellom selv, helt frivillig da. Er 2 år nå.. Greit å ha den stående siden vi får ny baby nå Også er det jo greit å ha hvis en skal ut å reise da/overnatte hos noen som ikke har barneseng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå