Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer:-) fant nå ut at du hadde fått pos test for en stund sidn:-) fantastisk:-) hvordan har du det?? formen? jippi;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!!! Jippi, endelig:-) Er 5 uker i dag, termin er 1 eller 2. desember:-)

Tenkte å legge et innlegg inn til deg og kattungen på 2.tri men har visst glemt det..Går jo helt rundt i min egen verden for tiden:-)

Alt bra med deg? Vært på ul?

Klem

Skrevet

julebaby:-) ja hadde ul på onsdag hos legen min, vinket og hoppet:-) men har små blødd en del, mye i uke 6/7og litt i uke 11 og nå natt til 2.påskedag, men var veldig lite og alt viser fint så får håpe det stemmer. er 50% sykmeldt ut april nå ettersom er har litt tynnslitte nerver kan du si:-) ellers er jeg i toppform..:-) er 13+6 i dag:-) er du kvalm?

Skrevet

Skjønner godt at du har tynnslitte nerver!! men denne gangen er det din tur!! Symptomene er ikke kommet ordentlig i gang enda, men nervene her er også ganske tynnslitte..klarer ikke å forholde meg helt til graviditeten enda. Prøvde å kikke litt på babytøy i går, men kjente ingen glede ved det så jeg kjøpte meg et par sko istedet:-) Føler at det er for godt til å være sant at det skal gå bra denne gangen..Er veldig trett, litt morgenkvalm og litt stikninger nederst i magen, håper det kommer litt mer symptomer etterhvert..Denne gangen ønsker jeg faktisk å ha litt symptomer hehe.

Det er godt at du får roet deg ordentlig ned hjemme:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...