Gå til innhold

Er det ikke typisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt av i påsken, ca.3-4 kg. Deilig det:-) MEN, var å prøvde bunaden min i går, holder på å sy den ut. Sa at jeg hadde tatt av men at jeg regnet med at noe av det kom rett på igjen. Hun tok da nye mål og midjen var SELVFØLGELIG den samme men bysten hadde gått ned! Grrrr.... Buksene jeg kjøpte for 1 måned siden henger i rompa og på lårene! Har snart ikke rumpe og lår igjen:-(

Hvorfor kan aldri noe av mage flesket forsvinne????

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt at man ikke kan punkt-slank :(

Hva gjør du for å gå ned i vekt?

Dersom du vil ha mer "fasong" så må du trene vekter. For å få vekk "mageflesket" anbefaler jeg deg at du konsentrerer deg om kjernemuskulaturen. Denne trener du ved f.eks pilates eller f.eks "planken". Effektive gåturer gjerne med staver er fantastisk for kjernemuskulaturen (rygg og magemuskler). Viktig å også trene ryggen, for å stramme opp kjernen.

Skrevet

Takk for råd, jeg kjenner til dem. Trente aktivt i fjor, mye bodypump, tredemølle, sykkel, roing o.l. Ble akkurat likt da. Rompa og lårene forsvant men ikke magen:-(

I sommer ble jeg kronisk syk (muskel og skjelett). Har fått treningsforbud til de finner ut hva som feiler meg. Er redd betennelsen i kroppen vil blusse enda mer opp av trening og at jeg kan skade meg.

I påsken tok jeg av p.g.a en operasjon.

Veier nå det samme som jeg gjorde da jeg var på det minste da jeg trente aktivt!

Skrevet

Fullstendig treningsforbud?

Kjenner en med betennelse i bindevevet, hun har ikke forbud mot trening under "kontrollerte" former. Altså - sammen med fysioterapeut og pilatestrener. Det koster selvsagt litt - men samtidig - hvem setter pris på helsen??

Håper du kommer deg - og at de finner ut at det som feiler deg kan kureres kjapt!

Inlkuderer treningsforbud tur i fri luft? Om ikke, så kan det være lurt å trimme litt i oppoverbakker for å supplerer med litt muskler på rompa og lårene :)

Skrevet

Går til fysio hver uke. Hun, legen, manuellterapaut har anbefalt meg å ikke trene i fare for å skade meg selv. Håper på å få utredning i april og da få vite hva jeg kan gjøre og ikke gjøre. Fått et opplegg rett og slett:-) Gleder meg til å komme igang med noe igjen:-) Kan gå turer o.l men må prøve å ikke anstrenge meg, få for høy puls + +

Takk for innvendinger:-) Blir bare så irritert på at de "fettløse" områdene går før magen:-( Håper virkelig jeg blir kvitt den for godt snart!!

Skrevet

Oj, høres ikke bra ut! Men kjempebra at du er under oppfølging! Håper de finner ut av det, og at du snart kan få drevet litt effektiv fettforbrenning! Da syntes jeg du skal unne deg noen timer sammen med en personlig trener, som kan gi deg gode øvelser og råd om riktig trening og kosthold!

God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...