Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Nå er jeg straks 2 dager på overtid... Litt av slimproppen gitt onsdag og resten i går... Når jeg skulle legge meg i går fikk jeg plutselig vondt bak i nakken og det strålte på en måte litt opp i hode. Jeg ble også litt småkvalm og uvel og rar i kroppen, fløy litt fram og tilbake på do, men det kom ingenting, falsk nr2-alarm hele tiden.. Når jeg først sovnet så sov jeg igrunn ganske godt.. I dag har jeg vært forferdelig sliten, ikke orket noe som helst.. Får fort kynnere, og når de kommer så blir jeg tungpusten og det stråler på en måte litt bak i ryggen... Jeg får også til tider litt hjerteklapp og blir fort tungpusten når jeg legger meg.. Babyen spreller og er ganske aktiv.. Noen flere som har hatt det slikt ? Og hva kommer det av ? Kan det være noe på gang snart ? Takker for all svar... er litt fortvila, sliten og redd...
mizz Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Har det på samme måte som dæ,utenom d me nakken og slimproppen,også har æ fire uker igjen til termin... men lurer også på ka d e,aner ikke ka d kan være så holder me dæ i om d e noen andre som vet?? Uansett lykke til me dæ,håper d skjer no snart,kjipt å gå på overtid!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 med nr 2 ble jeg plutselig dårlig , svimmel og kastet opp noen dager før det startet. hadde stråling bak i ryggen mens jeg hadde veeer har du ringt og snakket med sykehuset?? de tar deg sikkert inn til en sjekk så slipper du å gå rundt og engste deg for att ting ikke er som de skal men er nok ikke lenge til den kommer lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Håper det skjer noe snart her ja er ikke noe godt å være så sliten og plutselig bli så rar i kroppen, har vært så frisk og fin under hele svangerskapet.. Men i dag blei alt så forferdelig tungt og slitsomt.. Skjer det ikke noe i løpet av natten el morgendagen, så kommer jeg nok til å ringe føden og høre om de kan sjekke meg, visst det ikke gir seg.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå