Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/522694 *stolt* Og i juni får jeg en til!!! Hun er verdens fineste, godeste lille jente, og jeg kan nesten ikke tro at vi er så heldige at vi skal få en til..men det skal vi jammen! Gleder meg til å bli mamma på nytt )
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Kjempe søt, ja!!! Jeg har akkurat samme følelse som deg...at jeg har skapt noe så vakkert, og jaggu skal vi ha en til!!! :-) Fantastisk følelse å da, da!!!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Så utrolig søt jenta di er!! ) Kjenner følelsen ja, det er nesten hel uvirkelig at man skal få en til som man skal elske og forgude over alt på jord. Vi er heldige :)
~talia~ j'06+10pp Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Hællandussen....hu er så utrolig skjønn!! Husker deg fra når jeg gikk gravid, tror vi fikk ganske på likt.. Så spennende det blir med ei tulle til! Håper det klaffer for oss også snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå