stinky og poopy Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kom på det i dag, at jeg hadde glemt å gi tran til mini i snart 1 uke nå... Flere der ute som slurver,og som ikke er redd for å innrømme det?
SkravleFruen Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Var flink i starten, men så glemte vi det litt ut (dårlig unnskyldning egentlig.. men ble litt stress med gris og lukt) Prøvde igjen, men da nektet han. Så vi gikk over til d-dråper, noe HS ikke var så fornøyd med ettersom han gik glipp av de viktige fettsyrene fra fisken. Så da begynte vi med tran igjen, først med sitron, som ikke var populær. Deretter tutti frutti smak, som gikk ned dersom jeg var kjapp Nå (snart 3 år) har han fått disney sin tran (men den er så vanskelig å få tak i) - sånn yougurth konsistens - mens nå får han de trankapslene som smaker jordbær ("drops") De får han hver dag!
rødhette* Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Fram til 1-årskontrollen ga vi d-vitamindråper. Var flinke og ga det hver dag (glemte det av et par dager, bare). Nå gir vi tran, hver dag
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Uff, ikke flink å huske på Milla - hun får d-vit dråpene da...gulper sånn... Tobias får Sabeltann-tran hver dag:o)
Honningmelon Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 De får ikke tran, men sånn Eskimo 3 Kids. Husker faktisk på å gi det hver dag.
Mamma+2 Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 her gir jeg hver dag.....sønnen syns det er helt greit...finner gjerne frem flaska selv. Så hver dag hjemme....men når han er hos faren så får han ikke....da faren syns slikt er grusomt vondt....
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Skal helt ærlig innrømme at vi glemmer å gi tran en god del oftere enn vi husker å gi det! vet det er dumt men sånn er det da..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Her får han ikke tran i det hele tatt.. Han får D-vitamindråper og makrell i tomat på brødskiva.
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Her har vi aldri brukt tran, ungene ville rett og slett ikke ha det, så vi bruker masse planteoljer i maten og spiser masse makrell-i-tomat! En brødskive makrell-i-tomat dekker dagsbehovet for omega-3, og med planteoljer i tillegg trengs det ikke noe tilskudd ihvertfall
Staark Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Hun er snart 3mnd og har fått tran 4 ganger,....Så flinke er vi. (Ikke stolt av det nei) Var innstillt på å gi hver dag, men det gled ut med en gang. Ikke likte hun det heller. Hun har fått litt d-vitaminer fra sola i det minste, trøster meg med det.(Skal faktisk skrive ned med en gang at vi må kjøpe d-vitamindråper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå