*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 ...når fikk dere de første blåingene? Jeg har brukt ringen to ganer på 3 min hver de siste to dagene - er ømt, men ikke blått...når slutter det evt å være vondt å bruke den? (gjør ikke så vondt nå altså, men regner med det blir verre;o))
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Fikk blåmerker etter den 2. dagen. Brukte den ikke mer enn 20 sek de første 3 dagene.. var så grusomt vondt!!
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Brukte du den ikke mer enn det de aller første dagene? Syns det gikk greit med tre minutter jeg...hvilken har du da? Jeg har den letteste da..3 lbs. Hvor lenge har du hatt den/brukt den? Merker du noen forskjell?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Hei. Har brukt ringen to dager nå, 3 minutter hver gang... og jeg har fått et blåmerke på den ene siden.. ikke sånn svæært da.. men et blåmerke.. det kom idag! Et biiittelite på den andre siden, men vises såvidt... Gjør litt vondt å bruke den ja.. er ømt og sånn.. men ikke sånn helt grusomt vondt.. men vondt er det:) Gruer meg til å rocke imorgen, nå som to blåmerker har blomstret opp... er sååå pysete når det gjelder blåmerker heheh:) Det sto på esken at det ville ofte være vondt de 2 første ukene.. så regner med det bedrer seg etter det... ? =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Min er forresten på 4 lb
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2008 Ja, sånn er det vel - no pain, no gain, he he:o)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Jupp jupp:) jeg har forresten lagt ut bilde på profilen min her fra første dag. Bilde av mine "flotte love-handles".. så skal jeg oppdatere med nye bilder etterhvert.. =) I håp om at de forsvinner da.. kjipt med oppdateringsbilder og ingen forskjell haha:) Neida, denne rockeringen er nok redningen;)
Mamma til to gulljenter Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Oh shit - jeg har bestilt 5lb jeg... hehe kanskje den kommer til å forbli i esken... - hvis jeg får hentet den da!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Haha, det går nok så fint atte:)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Jeg dro til og bestilte 5lb jeg;) Den er ganske tung..hehe.. og jeg er sikker på at det er derfor jeg ser ut som en dalmatiner på magen!!! Men nå går det så det suser. Ille morro!
Sivalur Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har også den på 5 pund og ikveld satte jeg ny pers, tok selvsagt ikke tiden da men så på tv mens jeg holdt på og det må ha vært over 2 minutter uten å miste den og begynne på ny! Juhuu!! Leser jo her inne om de som rocker 10 min i strekk uten å måtte plukke den opp, høres ufattelig ut.. Anivei, fikk vel de første blåmerkene etter 4-5 dager eller noe sånt. Gjorde vondt de første par dagene etter det. Nå er det litt ømt i det jeg starter, men så går det helt greit. Moro og slitsomt!!
Gullemor Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Jeg vil også rocke! Har fått rockeringen min, den ligger i esken her i stua, men vi har ikke plass!!! Jeg må rocke ute, og det er så kjipt... *glede seg til å komme igang med å få blåmerker* Hmmm??!
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har ikke problemer med å holde den oppe i de tre minuttene, så det lover jo bra:o)
Sivalur Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Å og du har jo nettopp begynt også! Grrr... er det bare jeg som er så elendig på å rocke her?? Har aldri klart det når jeg var liten heller da... syntes jeg var SÅ flink nå når jeg endelig klarte 2-3 minutter sammenhengende - etter å ha øvd i 2 uker - og så kommer dere andre og klarer 3 minutter i strekk på første forsøk.... Jaja, jeg får bare ØVE og ØVE så blir jeg nok like flink etterhvert!! Kanskje tynn også, det hadde vært noe...
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2008 Mamma fikk det ikke til mer enn noen sekunder om gangen da, he he - er det noen trøst? Visste ikke at jeg kunne rocke jeg;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 har fått 3 bittesmå blåmerker på høyre side, og ingen på venstre.. har rocket i 3 dager. Har 4 lbs ringen. Det gjør litt vondt akkurat når jeg begynner å rocke men går seg til, biter tenna sammen og rocker gjennom det. Bruker den vel 3 minutter x 2 om dagen og jada, jeg vet det er mer en anbefalt. Du som ikke har plass, er du sikker? jeg har max 1.5 meter mellom stuebordet og tv'n så jeg rocker der... er trangt men går fint.. Må bare ta tak i ringen før den faller i stuebordet.
Gullemor Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 (S)TinkerBelle: Åjada, jeg er sikker på at jeg ikke har plass... Vi bor i et bittelite hus på 45 kvm som vi holder på å bygge ut nå... Hvis jeg rydder bort en del verktøy og byggeutstyr i påbygget, kan jeg kanskje få sneket meg til å rocke stående oppå gipsplatene som ligger på gulvet på det nye soverommet vårt! ;o) *prøve* Men, det er så kaldt uti der!!! Ikke strøm der ennå, så det er kaldt og mørkt... Og det er neeeeesten så det er nok plass på den knøttlille balkongen rett utenfor stua vår. Men, altså bare nesten.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 gullemor Huff da, men det høres ut som du snart får litt større plass da. Ta med deg stearinlys og rock oppå platene. Du blir varm nok rundt mageflesket iallefall. ;p
Trenger hjelp!! Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har aldri klart å rocke,men kansje jeg skal gjøre ett forsøk.Hvor mye koster disse?Og hvor kjøper man de?De på apoteket er de like god??
Gullemor Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 Tror nok det er løsningen enn så lenge... ) Åja, mageflesket blir nok fort varmt! *lukte svidd*
Fire småtroll Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Har hatt min i to uker jeg og det ser ut som en bil har kjørt over venstre hofte ;-) Sønnen min spurte hva det var og jeg sa det var et blåmerke, syns det ser ut som er svartmerke jeg var svaret.... He, he, ikke så ille vondt faktisk, men blåmerket er hele 5 cm langt, jeg målte :-) Ikke helt sikker på om det har noen effekt enda, virkningen forsninner visst litt inni alle bliringene, men etter enda et par uker med sunne matvaner og litt mosjon er jeg sikker på at det blir bra, evig optimist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå