Skatt i magen :) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Det er nå en uke siden el.. Jeg har SKIKKELIG mageknipl, det har jeg hatt noen dager nå.. Ubehagelig i bekkenet og nederst i korsryggen, veldig spesiell murring.. Hadde bare sex en dag denne gangen, hatt så mye å gjøre, så har vi i grunnen ikke pørvd på desemberbarn, men skjer det så skjer det Hadde sex på dag 17 den dagen jeg tror jeg hadde el, så spennende dette.. Men hvor tidlig kan man faktisk kjenne at man er gravid?? Lest om mange som har skjønt det med en gang de ble bekfruktet, men er det faktisk mulig?? er 5.pp vår dette.. (feil på nicket, problemer med å endre det..)
SOMMERSMILET Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Oj dette var som jeg skulle skrivd det selv, alt er likt med vår situasjon. Utenom at vi hadde sex annen hver dag omtrent i påsken. hihi Når har du ikm? Tror du kan kjenne symtomer ganske tidlig. Tørr ikke og tro at jeg er gravid jeg, redd for og bli skuffa IGJEN.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har visst at det har klaffet ca en uke etter el nesten hver gang. Får akkurat de samme symptomene selv, spes det med bekkenet.' Blir noen spennende dager fremover nå
tuppa prøvd lenge Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 jeg også hadde det sånn 6-8 dager et el denne gangen. jrg fikk noe helvetes med menssmerter og det kjentes ut som korsryggen skulle sprenges eller rives ut av meg. dette ble etterfulgt av mye luft i magen med skikkelig luftsmerter! jeg fikk dessuten kjempe vondt i lysken på begge sider som spredte seg en anelse nedover i låret. dette med lysken kom igjen jevnt og trutt et par-tre dager etter dette. jøss! kan du kjenne det altså lioevr?? kan det være det jeg kjente også da eller?hmm...tenke, tenke...
Skatt i magen :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 spennende dette jeg har også enormt med luftsmerter, men har aldri slitt så mye med mageknip før.. veksler mellom løs og fast mage, veldig irriterende.. mageknipene er altså såå vonde, blir bare stående litt bøyd i ett minutter så går det over.. rare greier.. men er ei veldig spesiell murring i underlivet, eller nede ved bekkenet, kjennes ut som om det er lengre bak lissom, og nedover.. har også fått en slags stråling ned i lysken. det som er litt rart er at jeg kjenner med ubehag på høyre siden.. også har jeg fått mye hodepine, sånn plutselig, nesten hele dagen har jeg det nå.. på den 3. dagen etter EL så fikk jeg et skikkelig stikk i magen, aner ikke hva det var, men tenkte på festesmerter jeg..
Skatt i magen :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 jeg har forresten ikm 6-7.april, så er ei stund til ennå..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hadde det akkurat likedan og jeg var gravid :-)) Håper dere også er det!! Det ER mulig å kjenne det så tidlig :-))
stratos86 Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Mahalkita - Lykke til - dette er spennende! Går rundt med de samme tankene jeg også, har hatt mye vondt og murring i magen siden EL (et par uker siden), men kan man virkelig merke at man er gravid så tidlig?? Utrolig... Er spent på å se hvordan dette går.. Håper å høre hvordan det går med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå