Propellmamma til 2 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Ammet dere samtidig? Eller vet dere om man kan det?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Nei,man skal ikke ta d samtidig da d ikke er testet nok på gravide. Uansett.. Vet om produkter som funker bedre enn de som man får hos herbalife...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ser ikke hvorfor man ikke skal kunne bruke Herbalife (ernæringsshake, antar det er denne du spør om) hvis man ammer. Man skal ikke slanke seg intenst verken som gravid eller som ammende, men det er ikke noe i veien for å bruke Herbalife sine produkter hvis man ammer. Selv bruker jeg Herbalife sine produkter (ernæringsshake, vitaminer og mineraler, aloe juice og te) og jeg ammer. Men jeg spiser vanlig mat i tillegg, altså ingen slankekur :-)
"gullet" Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 støtter anonym over her, de sier det ikke har noe å si at man ammer. jeg kjenner selv flere som driver med det.(selger det) og de har ammet..selv bruker jeg Herbalife, har fått en helt annen hverdag, masse overskudd som jeg ikke hadde før :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå