Gå til innhold

Åh, dette er tortur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjokoholiker...Nå har jeg lovet meg selv å ikke spise sjokolade eller annet godteri før 1.mai..jeg har gått 4 dager uten sjokolade og jeg holder på å bli GAAAAAAL!!!! I tillegg så sluttet jeg å spise nugatti 1.januar, har holdt til nå..Men samboern var i går å kjøpte seg en boks nugatti og nå står den på kjøkkenet å håner meg..! Har spist en appelsin og nå skal jeg drikke en kopp te, men jeg vil ha SJOKOLADE!!! Må holde ut..gi meg styrke!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp til butikken å kjøp DRUER i morgen, det hjelper masse mot sjokoladesuget - og er sundt og godt:)

Skrevet

Druer, schmuer!!! Har det på samme måte som Leah og mamma (var det riktig, tro?), og alt jeg har lyst på er STRATOS!!!!! *romle*

Skrevet

Wao, skal si du er flink!! Uten nugatti siden januar!! Jeg og prøver å slutte, men ender alltid opp med å jukse... Du har viljestyrke jente, så bare fortsett sånn, du klarer å komme gjennom kvelden uten sjokolade :)

Skrevet

Tygg tyggis! da har du noe å tygge på i det minste...hjelper for meg - jeg er også sjokoholiker...

Skrevet

Vet det høres sykt ut, mne ta deg et knekkebrød med banan og kanel. (det stilner suget og er faktisk godt).

Skrevet

Skal kjøpe druer og tyggis i morgen:) Nå skal jeg drikke teen min og så tror jeg at jeg går å legger meg..Den som sover synder ikke ;-) Blir sikkert å drømme om deilig sjokolade i natt..hehe:)

Skrevet

Takk for tipset:) Men har ikke knekkebrød og ikke banan..:(

Skrevet

Leah og mamma: Var ikke meningen å være så negativ, altså... Jeg bare vet såååå godt hvordan du har det, for jeg meldte meg inn i vektklubb.no for tre uker siden for å prøve å gå ned ca 20 kg. Før dette sluttet jeg med Nugatti (som jeg eeeelsker) og er streng med godteri og brus, men det er vanskelig! Vi får bare bite tennene sammen og tenke på hvor flinke vi er og hvor flotte resultater vi får!

Ellers vet jeg at kromtabletter skal minske søtsuget... Verdt et forsøk?

Skrevet

Gullemor og Ingvild: Hehe, neida..skjønner det:) Godt at noen vet hvor vanskelig det er å holde seg unna sjokolade og nugatti..Spiste nugatti på hver eneste brødskive, hver eneste dag i minst 10 år, så det er tøft å kutte helt ut:) Men har noen kilo igjen som skal vekk før jeg er fornøyd, så da må jeg være streng med meg selv! Derfor jeg har totalforbud til 1.mai, så får vi se om jeg klarer å holde meg til bare lørdager etter det:) Ammer litt enda, så vet ikke om jeg kan ta krom, men skal sjekke det ja..er ikke noe gøy å tenke på sjokolade døgnet rundt å ikke kunne spise en bitteliten bit engang ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...