Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til jordmor på tirsdag og er da i uke 14... får jeg høre hjertelyden da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tror jeg. Jeg skal til jordmor mandag og er også i uke 14, fikk høre at det skulle være mulig å høre hjertelyden da :-) Lykke til!

Skrevet

Kanskje, men det er ikke sikkert. Veldig varierende avhengig av livmor og hvor morkaka ligger. Noen hører allerede i uke 11-12, mens andre ikke hører før i uke 16-17.

Skrevet

jeg fikk høre hjertelyden for første gang i uke 12:) de var svakt, men vi hørte den:) men legen sa att jeg måtte ikke bli redd om vi ikke hørte den for det var fortsatt tidlig... lykke til!

Skrevet

Tja... noen vil lytte etter nyden da og andre vil ikke... Om jordmoren skulle lytte etter hjertelyden så er det slettes ikke sikkert at du hører noe, selvom alt er helt fint med babyen. Dette er grunnen til at mange leger og jordmødre ikke prøver å lytte så tidlig. Min lege valgte først å lytte når jeg var inne i 17. uke da hørte vi hjertet slå :) men han sa da også at det ikke var 100% sikkert at vi ville høre noe.

Skrevet

jeg fikk høre hjertelyden for første gang i uke 26.. grunnen til det er at jeg ikke har vært hos legen siden uke 10, og har ikke jordmor... Men morro å høre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...