CEVi Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Gjorde store øyne da jeg 7 dager før IKM da jeg fikk en veldig svak strek på graviditetstesten. Gleden ble noe mindre da jeg senere på kvelden igjen testet negativt. Fikk så mensen igjen og gikk utifra at jeg ikke var gravid, at det rett og slett var noe galt med testen. må vel nevne at jeg var en hormonbombe av de helt store, men det har jeg vært helt siden jeg tok ut spiralen. Dagen før mensen kom avtok alle disse symptomene og jeg kjente sammen trekninger i livmor. (Ikke av menssmerte typen) Etterhvert begynnte jeg å føle meg gravid igjen (kvalme, stikkinger i magen osv) Tok en ny test 2 uker etter mensen og den var positiv med sterkeste strek så langt. Testet så igjen på morgenen og da var den atter negativ. Testet nå netopp og synes jeg så en strek men den var så svak at jeg rett og slett ikke er sikker på om den i det hele tatt var der. Ved siste svangerskap testet jeg med svakere og svakere strek for hver gang jeg testet. Jeg kan bli tussete av mindre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå