ehtaner84 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 jeg har en 3 mnd gammel baby. har ammet hele tiden, men nå begynner ting å skje. vet ikke helt hva som er galt. når jeg ammer drar hun hodet bort, griner litt og suger igjen. flere ganger etter hverandre. jeg har prøvd og bytte pupp, jeg presser på puppen så det kommer mer, sjekket om det kommer masse ut, og det gjør det. jeg er 100 % sikker på at jeg har nok melk, og jeg slanker meg ikke. spiser mellom alle hennes måltider. jeg raper henne jevnlig i måltidet. så lurer fælt på hvorfor hun gjør dette. er det noen der ute som har opplevd/ opplever det samme. hun er en stoooor jente, legger på seg masse (er nå 6550g og 64cm lang), men bæsjer ikke så ofte lenger. tidligere var det 1-3 ganger om dagen, nå bæsjer hun annenhver dag.
snuppa m 3 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Det kan jo hende hun begynner å bli nysgjerrig.... eller ikke tåler forstyrrelser. Mine har hatt perioder hvor de er urolig ved puppen. Hos oss har det hjulpet å legge seg i senga og hatt det stille og rolig.
Maggie 80 Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Var en del endring med lillegutt da han var 3 mnd også, mindre avføring (hs sier det er normalt med endringer), (nå er han oppe i 1-2 ganger for dag igjen (7,5 mnd)). Han hadde ikke like mye "trykk" i suginga på puppen, men det ble bedre etterhvert. Er veldig mye endringer disse mnd med de små. Men hvis hun er i fin form og legger på seg, så får hun den næringa hun trenger:o)
Mommi Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Er mensen din i annmarsj, kansje? Smaken på melken blir visstnok annereledes i forbindelse med mens. Så kansje hun ikke liker smaken på melken din akkurat nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå