Gå til innhold

Har dere noen spesielle ønsker til mamma gave da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ønsket meg

Et nyvasket hus,en flaske rødvin og en flaske baylis.......mmmmm =)

Det blir deilig å komme hjem til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, du lurer ikke meg til å svare på noe sånt en gang til! Dette var oppe for en stund siden og da var det fyttigrisen så elendige mødre vi var, vi som ønsket oss noe i tillegg til å få den fantastiske babyen i armene, få ri på riebølgen og være så heldige å få føde et barn inn i denne verden!

PS. Diamanter fra Tiffany's:)

Skrevet

HAr også "bestilt/ ønsket" meg englebarn-smykke :))

Skrevet

anonym 21 .10 hehe... du fikk meg til å le. Ikke noe galt i å ønske seg litt synes jeg,iallefall ikke nyvasket hus og noen edle dråper.hehe...

Må jo ikke ta helt av heller :=)

Skrevet

Biff,blomster, brie, rødvin og spekeskinke.

Jepp.

Maten fordi jeg savner den, det samme med drikken, blomster fordi det er så koselig å pynte litt hjemme når man går og tusler.

Sist fikk jeg blomster av mamma og pappa. Det andre glemte jeg av...

Skrevet

Jeg tror ikke min samboer vet at man skal gi mamma'n gave..så jeg har ikke hintet om noe heller.

:/

Skrevet

Nyvasket hus (og med det innebærer det å rense tepper og sofaen). Og ellers håper jeg han er litt oppfinnsom, så får jeg meg kanskje en overraskelse i tillegg. :)

Skrevet

Åh- som jeg savner Bailey's!!!

Prøvde sjokolade Litago med isbiter, men det var ikke det samme =(

Men hva er "englebarn- smykke"??

Ellers har jeg ingen forhåpninger om å få noe, men jeg regner da med at huset er nyvasket til hjemkomsten ;o)

Skrevet

Ønsker meg en stor veske (Merke guess el noe)

Hinter litt om det kan man si (tjihi)

El så tror jeg det er forlovelses ring i lufta,han hinter om det da.Han har spørt om han kan velge ut ringer el om jeg må være med;)Spent nå ja,har sagt at det lønner seg og vente til hevelser og sånn er borte.

Skrevet

Jeg ønsker meg en kropp som fungerer igjen. En kropp uten smerter som er bevegelig. utover det vet jeg at jeg får akkurat det jeg vil ha. En græla goe knib fra maen min.

Skrevet

Ønsker at huset skal bli ferdig jeg. Er lei av å bo på 40 kvm. Men må nok bo sånn i et par mnder til. Vi venter vår andre gutt når som helst nå

Skrevet

Jeg ønsker meg det samme som deg, hi :)

Er kanskje hakket mer storforlangende, da jeg også ønsker meg fenalår og spekeskinke, gjerne servert på et fat med melon til =) Nammenam =)

Får alltid blomster på sykehuset, men har sagt at denne gang ønsker jeg heller blomster hjem etter fødselen, fra familie og venner. Syns det er så koselig. Bedre å få blomstene hjem etterpå enn på sykehuset. Fint å pynte litt ekstra hjemme.

Skrevet

Jeg ønsker å komme hjem til et reint og ryddig hus, og det får jeg nok oppfylt :) elers ønsker jeg meg egentlig ikke noe :)

Skrevet

Jeg ønsker meg en helt spesiell ring jeg. Har fått smykker (diamanter) med de andre barna, mens denne gangen har jeg faktisk spurt om jeg kan ønske meg noe spesiellt.... Ikke den store overraskelsen på sykehuset da men...

Har lyst på en ring hvor det er gravert inn navna til barna mine og med 3 stener i. To lyseblå og en rosa. Har tegnet den selv, og håper gullsmeden kan lage den sånn som jeg vil ha den.

Skrevet

jeg har lyst på en røykfri samboer...

og denne...

http://www.lykkeringene.no/brosjyre.html på side 53

hehe, litt kravstor kanskje..?? hehe

ps. han har planer om å slutte å røyke

frieri derimot... det vet jeg ikke...

Skrevet

sist gang kjøpte sønnen min en ring til meg..han var vel kanskje tre uker gammel eller noe slikt noe når han (guttungen altså) insisterte på å ta meg med til gullsmeden for å kjøpe en ring til meg..hehe.. (var alene når jeg fikk han)

blir nok å fortsette på den tradisjonen med smykke,ring eller noe slikt noe..men denne gangen håper jeg at mannen min tar med seg guttungen på gullsmeden..hehe..

og det er ikke for å være kravstor eller noe slikt...

ringen jeg "fikk" av sønnen min betyr like mye for meg som gifteringen min..den sier noe om hvor hjertet mitt er...de ringene sier at hjertet mitt er hos familien min..alltid...

hver gang jeg har reist til utlandet eller liknende er ringen til gutten min på...høres kanskje rart ut,men føler at han er litt mer "med" på turen da,selv om at han egentlig kanskje er hjemme i norge hos besteforeldrene sine...

Skrevet

Veldig mange gode forslag nedover på siden her.

I utgangspunktet tenkte jeg på en dag på spa..massasje, ansiktsbehandling...slappe av og få kroppen min tilbake:)

Men etter å ha lest litt her vil jeg nå også ha det nye huset ferdig, baylies....hm...hva mer ønsker jeg meg:)

Sove på magen!

Mye jeg savner etterhvert, men alle ønskene kommer sikkert til å bli glemt når jeg får se småen:)

Skrevet

Åh, jeg ønsker meg et anheng i blått til mitt englebarnsmykke som jeg fikk til bursdagen min. Har ei rosa jente hengende på smykket nå (for min datter på 10 år) og vil så gjerne supplere med en liten blå gutt for han som kommer i april.......

Ellers må jeg vel si at den største mammagaven må vel være nurket i armene tilslutt.......

Skrevet

Sist gang fikk jeg en nyyyydelig alliansering i hvitt gull med 3 diamanter. Den kostet endel tusenlapper. Så jeg tror han tenker at denne presangen var for alle barna han ønsker seg, en for hver diamant :-) Syns jo det var veldig hyggelig å få en oppmerksomhet etterpå da. Det er ikke en liten jobb vi gjør verken med svangerskap eller fødsel, men blir veldig gla bare om det står en fin blomsteroppsats på bordet når jeg kom hjem :-)

Skrevet

hehe skulle gjerne ønsket meg klokke, LV veske osv., men det har vi ikke råd til gitt:) får nok en god massasje av sambo, gleder meg til det jeg!

ellers kanksje en pakke parmaskinke..? hehe..

Skrevet

et ny vasket hus ha vert herlig, men det får jeg for det har jeg nettopp vasket selv, siden jeg reiser nermere sykehuset i dag:)

men for å si det slik tror jeg skal være svært heldig vis jeg i d hele å d store får blomster, hehe

men d er ik så nøye, så lenge han er med å støtter meg under fødselen så er jeg storfornøyd jeg:D

Skrevet

Hvertfall ikke et nyvaska hus. For det innebærer at svigermor romsterer i hele huset mitt og det takler jeg hvertfall ikke. det hadde hun gjort sist gang. Alle tingene mine var flyttet på. Grrr..

Men derimot så regner jeg ikke med å få noe på sykehuset, men i ettertid. Vi har nemlig bestemt sammen (daj eg fikk ringen) at alianseringen min får en ny diamant for hvert barn, og for andre store anledninger som feks bryllup eller runde tall. synes det er en fin symbolsk ting.

Skrevet

Hjelp til husarbeid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...