Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Føler jeg har vært svimmel i hele dag og litt i går også.. er dette normalt? Kan ikke huske jeg var det sist...
Sjokoladekaka Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Det kan vere litt lav blodprosentsom har sunke litt fort, eller litt lavt blodtrykk:) Det er i seg sjølv ikkje farlig, men du kan jo ringe jordmor og høyre.
Tia med 2 ♀ Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 nå kom jeg ikk eså langt som uke 36 sist så kan ikke si om det er vanlig, men jeg var en del svimmel og fikk høre at det var pga svangerskapsforgiftning. (Høyt blodtrykk.) Så hvis de ikke har gitt seg i morgen ville jeg fått sjekka det opp. Ringt og snakket med føden.
Mayken Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Husker jeg var det under svangerskapet også. Men tidligere i svangerskapet. Har du fått sjekket jern nivået ditt? Jeg måtte begynne med jerntabletter fordi jeg manglet maaaaaasse.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Normalt ja, sjekket hb'en din i det siste? Trenger hvertfall ikke være noe galt. Jeg ble svimmel etter uke 30 ca. Fikk jerntabeletter og da gikk det bra igjen:)
SkravleFruen Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Det var være forskjellige ting: 1. Lavt blodtrykk og/eller blodtrykksfall (vær forsiktig når du reiser deg!) Sørg for å drikke mye vann 2. Lav blodprosent.. husker du var den var på sist måling? 3. Babyen som presser mot aorta (hovedpulsåren). 4. Kynnere. Ble svimmel når jeg fikk kynnere på slutten.. .. også sikkert noen andre grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå