meg & to små vampyrer Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Ikke meg, men det påvirker våre planer, derfor jeg lurer. Om man skal ha tilrettelagt eksamen og dermed hjemmeeksamen der det egentlig er skoleeksamen, NÅR gjennomføres dette da? Er det stor sjanse for at det skjer i juli? Vi skal bestille tur sammen med disse menneskene og om de ikke er med, forsvinner poenget med turen.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ikke skyt meg om jeg tar feil nå, men jeg vil tro at sjansen for juli-eksamen er forsvinnende liten, siden det er den daueste måneden som finnes på UIO, du får ikke hosta opp en eneste sjel på jobb for alle er enten på ordentlig ferie eller reiser konferanseverden rundt og møter andre de seinere kan snylte kontakt og hjelp fra. Men det burde være en smal sak å få svar på via mail til UIO:
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Takk:) Så ikke svaret før nå. Ja, jeg regner jo egentlig med at UiO er dødt i fellesferien. Er bare de vi skal reise med som ikke vil si noe før de har fått t helt bestemt svar. Men jeg tror som deg. Håper vi får svar i morgen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå