storebror og junibaby=) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 jobber på et lite sykehus.Som skal legges ned.Det er under AHUS. Har fått et tilbud der inne.Men det tilsvarer MYE lenger reisevei. Må reise kl 6 om morgenen og er hjemme kl 17 ca.I tillegg er det turnus,helger og kvelder. Jeg jobber bare 70% og det vil si at jeg ikke har så mye til overs i mnd pr i dag. Begynner jeg der,så går det lille jeg har til mere bensin,høyere bil forsikring og bom penger.Ikke mye fristende akkuat.+ at jeg får ca bare en time med sønnen min de dagene jeg jobber.Han er 2år. Så vurderer å si opp.Men tør jeg det?satse på vikariater i bhg,butikker osv?? Fanes jævla AHUS dritten!!!!! (bare de som bestemmer dette altså)hehe lovde oss i nov.at vi skulle bestå til 2010 ihvertfall,i januar sa de at det skulle skje i juni.
SkravleFruen Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 På en side er det viktig å arbeide med noe du trives med, på en annen side syntes jeg ikke man skal la jobben være den største delen av hverdagen. Man skal ikke jobbe seg i hjel, om du skjønner! Jeg hadde set meg litt rundt. Det kommer jo selvsagt litt an på hva du er utdannet som, men hva med å søke innen hjemmesykepleier? Sykehjem? Og som du sier barnehage? Lykke til
storebror og junibaby=) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 hjemmesykepleie er siste utvei.Hate bil kjøring heheh sykehjem...njaaaa.heller barnehage. vet de trenger en del vikarer,men tør jeg satse på at det er nok liksom. Men å pendle såpass langt,se sønnen min sjeldenere og i tillegg få dåligere råd,frister jo ikke akkurat det heller=( Er utd.hjelpepleier. ÆSj altså. Jævla helsenorge.Legger ned den ene bedriften etter den andre.Det kommer nok en dag man angrer på alt dette. Når eldrebølgen slår til for fullt feks.Jeg håper de går på en skikkelig smell.ja føler meg fæl som sier det men.Akkurat nå er jeg pissed off.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå