Peders mamma Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg bare lurer, var hos legen i dag, og blir jeg ikke gravid til juni, så skal jeg starte på pergo. Glemte helt å spørre legen om slike ting som bivirkninger...Noen som vet ?
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hatt noen pergokurer, men ikke merket noe bivirkninger
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg går på min 4. pergokur nå, og eneste bivirkningene jeg har er litt hetetokter... Det får jeg mens jeg tar tablettene (man tar 5 tabletter på enkel kur, begynner på dag 3-5 og tar en hver dag i 5 dager). Rundt EL har jeg en gang opplevd voldsomme EL smerter... Ellers er det bare sånne vanlige ting som ømme pupper og sånn... Og ja...luft i magen... Det høres plutselig veldig mye ut, men jeg opplever ikke at det er så mye. Noen går opp i vekt, får uren hud, blir kvalme, svimmel og sikkert mange andre bivirkninger til... Hvis man leser pakningsvedlegget, så er det slik som med all annen medisin MANGE bivirkninger, men sikkert få som får så mye da... Lykke til med prøvinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå