Gå til innhold

Bivirkninger ved bruk av pergo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, var hos legen i dag, og blir jeg ikke gravid til juni, så skal jeg starte på pergo. Glemte helt å spørre legen om slike ting som bivirkninger...Noen som vet ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt noen pergokurer, men ikke merket noe bivirkninger

Skrevet

Jeg går på min 4. pergokur nå, og eneste bivirkningene jeg har er litt hetetokter... Det får jeg mens jeg tar tablettene (man tar 5 tabletter på enkel kur, begynner på dag 3-5 og tar en hver dag i 5 dager). Rundt EL har jeg en gang opplevd voldsomme EL smerter... Ellers er det bare sånne vanlige ting som ømme pupper og sånn... Og ja...luft i magen... Det høres plutselig veldig mye ut, men jeg opplever ikke at det er så mye.

 

Noen går opp i vekt, får uren hud, blir kvalme, svimmel og sikkert mange andre bivirkninger til... Hvis man leser pakningsvedlegget, så er det slik som med all annen medisin MANGE bivirkninger, men sikkert få som får så mye da...

 

Lykke til med prøvinga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...