Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Sitter å kooper alene i leiligheten, mannen er på jobb, kommer hjem inatt.. Og jeg..stakkars-.. er så godtesyk!!! Har ikke noe som helst form for godis i skuffer eller skap!!! Er jo egentlig bra, sånn sett.. menne... åheee.. hadde vært deilig med litt smågodt eller sjokolade.. bare litt!! Eller iiiiis!!! MMmm=) Huff, nei.. men å gå til butikken gidder jeg ikke!! Hehe.. Så jeg får no bare sitte her, evt lage meg en rett i koppen suppe eller noe.. Noen som sitter å koser seg med tv og godis????=)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 hehe eg har det på akkuratt samme viset. sitter her mutters alene, med en mann som jobber kveld, så kan kommer heller ikke før i 2 tiden i natt. jeg tok rett å slett å sveivet sammen en liten sjokoladekake hihi så blir nok han også glad når han kommer hjem. veldig usunt men nam så jeg gleder meg til varm sjokoladekake!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Godt det ikke bare er meg som er godtesyk, men får litt dårlig samvittighet over at jeg tilsynelatende er den eneste som gir etter for søtsuget.... Jeg spiste en halv melkesjokolade sammen med sambo (til dessert) tidligere ikveld. Han gikk ut med kompisene sine for en times tid siden og da.... kom den hemmelige godteposen frem ;-) Hadde kjøpt smågodt (i smug!!) tidligere i dag, og orket ikke å bli konfrontert med mas om faren ved for høyt sukkerinntak, så godteposen har vært skjult frem til nå :-) Nå er hele posen fortært med rubbel og bit, jeg er kvalm og har slettet alle spor foruten at jeg kommer til å ligge å gulpe i hele natt... Så der fikk jeg den ;-) Men det var godt så lenge det varte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå