Gå til innhold

hva syns dere om navnet Bobby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hva dere syns.. jeg vurderer og kalle gutten min for dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det liker jeg! Kall han for det!

Skrevet

Jeg forbinder det mer som et hundenavn...

Såe.. jeg syns ikke det var noe..

men det er no min mening=)

Skrevet

Er det mannen min som har skrevet dette? Han elsker nemlig dette navnet, det gjør ikke jeg desverre...

Skrevet

Litt snodig på et barn kanskje? Er enig at det er litt mer hundenavn :)

Skrevet

Æ like navne Bobby :))

D e kanskje et "dyre-navn", en hest på stallen hete d.. Æ syns Trym & Odin e dyrenavn åsså.. så ville heller kalt sønnen min Bobby før Trym & Odin.

Skrevet

Grusomt syntes jeg.

Skrevet

Uff... Grusomt navn. Men det er jo din gutt, og dere som skal like det.

Skrevet

Med en gang tenker jeg på Bobby Brown. Men Bobby er jo et rellativt vanlig navn i mange land. Jeg syntes det er et veldig fint navn.

Skrevet

Jeg synes det er et koselig navn. Ogsaa paa en vosken mann.

Skrevet

Bobby er ikke et navn, det er kallenavn for de som heter Robert!

Skrevet

syns du skal kalle gutten din for det DU liker,og som passer til prinsen:)

Skrevet

jeg vet ikke helt hvorfor men jeg likte det ikke..var ikke stygt hell..

Skrevet

uff da!!! Høres ut som en engelsk politi - eller noe som bare er tull! Stakkar barn hvis han må hete det!

Skrevet

Er du nordlending? Kan noen forklare meg greia på at så mange nordlendinger gir ungene sine engelske navn??? Har aldri skjønt poenget med det, og nei, jeg syntes ikke Bobby er noe fint.

Skrevet

Litt amerikansk inspirert. Positivt i den forstand at "alle" vet det er et guttenavn, litt spesielt er det jo. MEN, det jeg vil si er: Ikke bry deg om hva andre synes om navnet. Det er DU og din familie som skal like det. Du vil ALLTID møte noen som ikke synes noe om det, og så vil du møte mange som synes det er fint. Like mage meninger som det finnes folk ser det ut til. Moren min f.eks. liker IKKE navnet vi har bestemt til gutten vår, men det DRITER vi i. For vi liker det godt selv, og det teller mest. Døp gutten til Bobby du, han kommer sikkert til å bli en kul Bobby ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...