Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 jeg lurer på hva dere syns.. jeg vurderer og kalle gutten min for dette.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg forbinder det mer som et hundenavn... Såe.. jeg syns ikke det var noe.. men det er no min mening=)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Er det mannen min som har skrevet dette? Han elsker nemlig dette navnet, det gjør ikke jeg desverre...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Litt snodig på et barn kanskje? Er enig at det er litt mer hundenavn
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Æ like navne Bobby ) D e kanskje et "dyre-navn", en hest på stallen hete d.. Æ syns Trym & Odin e dyrenavn åsså.. så ville heller kalt sønnen min Bobby før Trym & Odin.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Uff... Grusomt navn. Men det er jo din gutt, og dere som skal like det.
Miss Misantrop Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Med en gang tenker jeg på Bobby Brown. Men Bobby er jo et rellativt vanlig navn i mange land. Jeg syntes det er et veldig fint navn.
2 fine små Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes det er et koselig navn. Ogsaa paa en vosken mann.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Bobby er ikke et navn, det er kallenavn for de som heter Robert!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 syns du skal kalle gutten din for det DU liker,og som passer til prinsen:)
Trulte76 Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 jeg vet ikke helt hvorfor men jeg likte det ikke..var ikke stygt hell..
gladbaby Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 uff da!!! Høres ut som en engelsk politi - eller noe som bare er tull! Stakkar barn hvis han må hete det!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Er du nordlending? Kan noen forklare meg greia på at så mange nordlendinger gir ungene sine engelske navn??? Har aldri skjønt poenget med det, og nei, jeg syntes ikke Bobby er noe fint.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Litt amerikansk inspirert. Positivt i den forstand at "alle" vet det er et guttenavn, litt spesielt er det jo. MEN, det jeg vil si er: Ikke bry deg om hva andre synes om navnet. Det er DU og din familie som skal like det. Du vil ALLTID møte noen som ikke synes noe om det, og så vil du møte mange som synes det er fint. Like mage meninger som det finnes folk ser det ut til. Moren min f.eks. liker IKKE navnet vi har bestemt til gutten vår, men det DRITER vi i. For vi liker det godt selv, og det teller mest. Døp gutten til Bobby du, han kommer sikkert til å bli en kul Bobby ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå