Billie Jean Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tok en svaaaaakt positiv clearbluetest tirsdag, kontrollstreken var litt uklar, men testen var altså positiv. Onsdag morgen tok jeg ny test, den var negativ. Ble litt småforvirra, så torsdag morgen dro jeg til legen. Der tok de to tester, begge negative. Jeg har ikke hatt mensen på over fem uker (etter at jeg sluttet med pillen i desember har mensen riktignok vært ganske uregelmessig), men dette er jo veldig rart??? Noen som har opplevd at test etter test viser negativt resultat (etter at man skulle hatt mensen), men allikevel har vært gravide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå