Joikaboll@ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Dere med bittesmå barn, fra nyfødt... hvor kjøper dere klær til småttene deres? Jeg har strena butikker opp og ned i mente, men det er jo bare "stygge" (ikke misforstå da) klær jo.... vil ha søte lyseblå sparkebukser i str 50, men det finnes hverken på cubus, H&M, Lindex, Yes osv.... jooo... Tror jeg må reise helt inn til Oslo for å få tak i noe klær til Linusbolla, her finnes ikke noe.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg bor i Oslo da..masse søtt på HM og Cubus, men nå hadde vi myyye etter Kevin fra 2004
Joikaboll@ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Ååå... hadde jeg enda bare tatt vare på alle de skjønne klærne etter gutta som er født i 2003 og 2004, men ga bort alt :-( Får ta en tur til Oslo å kikke. Oppi høgga her jeg bor nå er det jo ikke noe å få fatt i.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Begge mine gutter gikk rett inn i str 62, så jeg fikk aldri brukt de små tingene. Du kan jo også bestille over nettet..?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Barnas hus har mye nydelig i smått med duse farger. Jeg er også som deg som liker de med lyseblått, hvitt og beige.. Nå er mini i str 74, og jeg leter stadig etter lyseblått.. *må vel kanskje skjønne at han blir stor gutt* hehe.. Er jo bare mørke farger og stygge trykk fra 74 str.. aarggh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå