Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med bittesmå barn, fra nyfødt... hvor kjøper dere klær til småttene deres? Jeg har strena butikker opp og ned i mente, men det er jo bare "stygge" (ikke misforstå da) klær jo.... vil ha søte lyseblå sparkebukser i str 50, men det finnes hverken på cubus, H&M, Lindex, Yes osv.... jooo... Tror jeg må reise helt inn til Oslo for å få tak i noe klær til Linusbolla, her finnes ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Oslo da..masse søtt på HM og Cubus, men nå hadde vi myyye etter Kevin fra 2004

Skrevet

Ååå... hadde jeg enda bare tatt vare på alle de skjønne klærne etter gutta som er født i 2003 og 2004, men ga bort alt :-(

Får ta en tur til Oslo å kikke. Oppi høgga her jeg bor nå er det jo ikke noe å få fatt i.

Skrevet

Begge mine gutter gikk rett inn i str 62, så jeg fikk aldri brukt de små tingene.

Du kan jo også bestille over nettet..?

Skrevet

Barnas hus har mye nydelig i smått med duse farger. Jeg er også som deg som liker de med lyseblått, hvitt og beige.. Nå er mini i str 74, og jeg leter stadig etter lyseblått.. *må vel kanskje skjønne at han blir stor gutt* hehe.. Er jo bare mørke farger og stygge trykk fra 74 str.. aarggh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...