Mirakeljenta08 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 jeg e rsyk, forkjølet å ahr ligget i hele dag. så dumme meg klarte å slå hode mitt i sofakanten er hard. tror jeg slå helst bakerst i bakhode.. men de gjorde ikke vondt der men i panna har sikkert strålet frem... også har jeg vært kvalm og veldig vondt i hode. jeg besvima ikke, husker alt.. tok en tlf ti legen å hørte å han sa det var normalt måtte bare ta dte med ro... er bedre nå men er redd for hjernerystelse... men må vel kanskje slå litt mer og en annen plass dette avr nesten i nakken fant jeg ut... neon som vet noe. e rsmåbekymra men hjermesrystelse er vel ikek veldig farlig
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ikke det beste svaret fra meg....men eldstemann slo pannen sin mot en sten for litt siden, og da fikk jeg beskjed på legevakten at slag mot pannen utrolig sjelden gav hjernerystelse. De utsatte stedene er visst tinningen og bakhodet etter som jeg forstod.. Jeg har hatt hjernerystelse en gang, og da hadde jeg sprengvondt i hodet og kastet opp, noe som er veldig vanlig ved hjernerystelse fikk jeg høre.... Gjør som legen har sagt og ta det med ro, hvis du blir kvalm, eller får mer vondt enn du har nå ville jeg kanksje tatt en ny tlf til legen om du er bekymret.... God bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå