Gå til innhold

Når fikk dere innkallelse til UL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er uke 17-19 men når fikk dere brev i posten om det? Nermer meg uke 14 og har veldig lyst på et brev!! hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk brev i uke 10-11 ca. Legen sendte inn søknad i uke 6.

Skrevet

jeg var 13 uker da jeg var på 1 legekontroll..1,5 uke etter fikk jeg dumpende brevet i posten om UL . Da er jeg 19+5 (på onsdag..grur/gleder meg)

Skrevet

Jeg var på første ultralyd 19.Mars(13 uker på vei da, og tidlig ultralyd pga SA) Etter dette sa legen at jeg skulle få brev i posten når det nærmet seg 18 uke. På tirsdag så gikk jeg for å hente postå der lå det til min forskrekkelse fra sykehuset(siden jeg aldri fikk brevet for ultralyd i uke 13 så trodde jeg det kom først nå). Men når jeg åpnet brevet så stod det at jeg var innkaldt til ultralyd 05.05.08 på Ålesund Sykehus.Så jeg regner med det brevet ditt er underveis.

Skrevet

legen min sendte inn søknad i uke 8.... bør jeg ikke få brev snart da?!

Skrevet

Jeg skal også til ålesund sykehus! :) hvor bor du da??

Skrevet

blr innkalt i uke 19+4

Skrevet

Giske Kommune her..

Brevet kommer sikkert iløpet av uke 12-14. Men jeg tror det hadde med det at legen min var veldig godt oppdatert. Så det er viktig å være litt "masete" på dem.

Skrevet

Skodje kommune her :)

Jeg skal til jordmor på tirsdag så da får jeg høre med henne. Kanskje hun kan sjekke det opp :)

Skrevet

Ok...Du kan glede deg. Du har så mye å se frem til. Vi fikk se en veldig aktiv liten krabat inni magen. Noe så utrolig som hjerterytme er noe du aldri vil glemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...