oftebustat Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Var på kontroll på sykehuset idag,Er 34+5 med tvillinger. Tv1 har ligget i sete lenge og nå gjør tv2 det også. Gynekologen min på volvat har sagt til meg at det ikke blir vaginal fødsel hvis tv1 ligger isete. Spurte legen på sykehuset idag, og han sa at det ble vaginal fødsel... Jeg fikk sjokk, hva hadde du tenkt hvis det var du som fikk denne beskjeden??
Gemini77 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg hadde blitt vettaskremt! huff, nei jeg vet ikke. Det beste er jo å føde vaginalt, men tror jeg hadde skriket til meg et KS hvis alternativet var å føde 2 babyer i seteleie...
snart mor til 3 Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 det er nettop dette som er årsaken til at vi har så gode tårekanaler.. bruk dem med fornuft og kun i krisetilfeller, og dette er helt klart i ren selvforsvar... er mot misbruk av dette våpenet,men dette er et fullstendig forståelig tilfelle av tårebruk... se brokeback mountain eller en annen trist film så drar du til legen din og gråt øynene røde og såre....! lykke til!
Mamma mjaua Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 2 babyer i seteleie hadde jeg ikke takla, selvom det er sunnest for babisene å føde vaginalt. stakkar deg. hadde krevd ks til legene ga seg jeg ass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå