Gå til innhold

lekke fostevann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39+2... og har følelsen av at jeg tisser på meg hele tiden. Må knipe sammen for at jeg ikke skal gjøre det.

Bruker truseinnlegg, og mellom hver gang jeg går på do (går jo nå hvert 10'ende minutt), er det gjennomvått... er det fostervann som lekkes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke godt for oss å si, men jeg ville ha ringt føden. De kan teste innholdet av truseinnlegget ditt for å finne det ut sikkert også. Det er ikke bare med langvarig vannavgang, så hvis det er det så er det best at du får en kontroll..

Skrevet

Er det farlig om det lekker??

Skrevet

Det er en mye større sjanse for infeksjoner, så man skal ikke gå lenge med lekkende fostervann.

Skrevet

sliter litt med det samem idag.. men det jeg lurer på da:

blir truseinnlegget ditt vått også??

jeg tror bare at jeg må lekke altså, for de siste timene har det vært helt tørt i trusa..

Skrevet

Er man usikker om det er utflod eller fostervann så ta på en svart truse. Ha den på til du kjenner den blir våt og legg den deretter til tørk. Blir det ikke hvite/gule flekker der det var vått så er det antakelig fostervann. Utflod setter nemlig farge.

Skrevet

Hadde absolutt ringt føden for å høre med dem hadde jeg vært deg.. best å være på den sikre siden synes jeg da.. Er det ikke sånn at det kan være uheldig for barnet hvis man lekker ut for mye fostervann? for det er vannet barnet puster i.. vet ikke sikkert, vil ikke skremme, men vil gjerne at du skal sjekke for sikkerhets skyld bare:)

Skrevet

Da skal jeg jammen ringe føden, hadde det samme i går og hadde da sort truse på og det var ikke utflod.

*ringe nå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...