Gå til innhold

Hvilket bæretøy har dere forelsket dere i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor og gjerne en link til en side der jeg kan se hvordan det ser ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelsket og forelsket....er ikke sånn "bæretøy-frelst". men vi har en Mei Tai som vi er veldig fornøyde med og bruker mye. Har brukt den både her hjemme, på tur og på kjøpesenter og da vi var på utenlandsreise. Super å ha på flyplasser, mellomlandinger og alle steder det var for kronglete med vogn. I starten hadde vi en babybjørn og babyen trivdes fint i den også, men Mamma fikk vondt i skuldre og nakke og da baby var 2 mnd gammel orket ikke Mamma å bære i den mer. Får ingen smerter av å bære i Mei Tai selvom baby nå er over 1/2 år.

Skrevet

jeg har sjal, meitai og lommeslynge, eeeeelsker sjalet, det er bare så utrolig behagelig å gå med, angrer på at jeg ikke hadde det med førstemann:) ellers så er jo meitai´en og lommeslynga fine de og:)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne enda vel og merke, men liker ideen av den, og at barnet kan være både utover og innovervendt. Ellers så er den ergometisk riktig også. :-)

www.lotusbarn.no/butikk/index.php?manufacturers_id=78&main_page

=index

Skrevet

Det er forresten Beco, Obi Lenka den heter

Skrevet

Vanskelig å velge, men veldig glad i mitt myke girasol sjal og det stødige storchenwiege- Inka sjalet mitt. Begge er vevde sjal kjøpt hos lotusbarn.com

Også liker jeg godt mei taien vår fra ellevill.com (som er stengt fordi hun snart åpner ny nettbutikk).

Skrevet

Jeg er blitt forelsket i Manduca;) Kjempe lett å få på, den er formsydd så du slipper å knyte. Den er også utrolig god på og veldig enkel om du ønsker å bær på ryggen. Jeg ble aldri venner med sjalet mitt:(

Er også veldig fornøyd med Mei tai.

Lotusbarn.com har manduca

Skrevet

Hotsling (www.hotslings.com el. www.dotedot.no)

Ikke fått den enda,men kommer nok snart i posten

www.barnvedhjertet.no

www.ringblomst.no

er også gode sider om og med bæring/bærere

Skrevet

Hi her, man blir jo gal i den jungelen der ute... men jeg fikk sansen for denne pikkolo bæreselen... på lotus.

noen som har hatt, prøvd eller vet noe om denne??

tenker at det er litt greit med låsemekaniske på selene.

men klarer ikke helt å se hvordan jeg får babyen oppi, noen som vil forklare???

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=pikkolo

Skrevet

Ergo i økologisk bomull. Før hadde jeg et elastisk sjal og var kjempehappy med det, men det er han for tung for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...