Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg fullammer jo min 3 mnd gamle baby, og har en gutt på 2.5 som til tider er veldig nyskjærrig på dette her. Han har ved flere annledninger spurt om han også kan få pupp, der jeg har sakt nei, for dette er babymat. en dag var jeg sammen med en venninne, da sønnen min spurte, og jeg sa nei. hun sa da at jeg måtte jo la han få smake! jeg kunne jo ha en på hver pupp! jeg reagerte veldig på dette og synes det er veldig unaturlig,,,, men hva synes dere?
Mockanin Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Kan ikke helt skjønne hvorfor et barn på 2,5 år skal smake på pupp. Det er jo maten til babyen. For meg hadde det vært helt unaturlig ja.
line_n & sara Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 sikker på at hun ikke bare tulla? hun kan da ikke ha vært seriøs!! det var altfor sært!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Er vel ingenting i veien for at han kan få smake om han vil slik jeg ser det. Odsen for at det ikke faller i smak er jo stor. Og om han vil ha mer kan det kanskje forhindre sjalusi om han får en tår i ny og ne. Mange har jo fortsatt ikke avvent ved 2,5års alder, så å amme han ser jeg ikke på som sært nei.
Sivalur Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Finnes jo de som ammer til ungen er godt over to år... men, er han først avvent så er det sært ja. Har hun barn selv??
Sessa ruger igjen... Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 hehe, jeg synes det er sært at venninnen din sier det kanskje, mer enn jeg synes det er sært om du hadde gjort det. Hun har jo ikke noe med hva du gjør eller ikke. Får nr to til sommeren og da er frøkna 2 og har ikke blitt ammet på et år. Dersom hun spør så er det godt mulig hun får prøve.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Må si meg enig i at det særeste er at hun blender seg, en gjør som en selv vil.
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Tja, personlig ville jeg ikke latt han smake! Ville nok reagert litt på et sånt forslag...Men folk er jo forskjellige Utav nysgjerrighet...Har venninnen din barn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå