Gå til innhold

Hamsterpia: Nå er det vel litt liv her? hehehe


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan vel egentlig ikke si det nei... Er jo stort sett deg og meg her, og det er ikke det jeg forbinder med et popuøært forum akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant. Men har jo vært en del som har svart på inleggene mine da.. Så de er ihvertfall innom! SÅ kanskje det blir flere innlegg etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får håpe det. vi som er her har jo jevngamle barn, så det hadde jo vært kjekt å ha litt kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får fortsette å holde på med inlegg her, så kommer de nok etterhvert! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver tappert å henge på jeg også, men får liksom ikke tid til å gå online så ofte som jeg vil.... Når Knerten har lagt seg for kvelden så driver vi å pusser opp huset! Ikveld skal jeg male dørkarmene i gangen! Vegger og tak er allerede ferdig, så da er vi straks ferdig! (Med det rommet iallefall.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare heng deg på så mye du får til du :) Gøy med oppussing av hus da. Vi skulle både bygget på og pusset opp vi, men vet ikke helt hvilken ende vi skal begynne i. Hele huset må pusses opp både utvendig og innvendig.

 

Så forresten av sønnen din er født dagen etter sønnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er gøy med oppussing av hus! Iallefall når man ser sluttresultatet! Vi kjøpte huset for nesten to år siden, og pusser sakte men sikkert opp hele huset, rom for rom. Har gått igang med soverommet vårt nå. Har skiftet balkongdør og vindu, revet av veggplater og gulv, og revet skilleveggen til kottet ved siden av. Så nå skal vi legge på nye veggplater, male tak og vegger og legge parkett. Til sommeren blir det vel beising av hus og maling av hele oppgangen. (3 etasjer med bare furuplank.....)

Prøver å gjøre alt selv, uten innleid hjelp, og da tar det litt tid..... Men frytelig morsomt å se hvor fint det blir da!!!! =)

 

Hva heter sønnen din da, hamsterpia?

Er du fra Trøndelag siden du kaller deg hamsterPIA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert godt når dere er ferdig da, og kan være stolte av at dere faktisk har gjort det meste selv.

 

Sønnen min heter Martin.

Og nei, er ikke fra trøndelag. Jeg bor i Ringsaker i Hedmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...