Gå til innhold

Da flytter jeg over til bli gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gynekolog i går pga blødninger, var 9+5. Innvendig UL viste MA, fosteret hadde dødd i uke 6-7. Jeg ble henvist videre til sykehuset for å starte på kur, men heldigvis ordnet kroppen opp på egenhånd bare noen timer før jeg skulle dra på sykehuset. UL der viste at alt var kommet ut. Føler meg litt lurt av min egen kropp, har vært kvalm, lagt på meg osv. Eneste symptomet på at noe vkunne være gale var litt brunlig utflod i en uke som utviklet seg til blødninger for et par dager siden.

Beklager om jeg innlegget havner på feil plass, ikke meningen å skremme.

Ønsker dere andre lykke til videre og satser på å komme tilbake om ikke alt for lenge. Klarte det på første forsøk sist og håper det går like fort denne gangen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var ikke noe morro å lese:( Føler med deg!

Hadde selv SA på onsdag, så er på vei over til BliGravid selv...bare henger igjen litt her enda..

Men da sees vi kanskje på BliGravid og satser på at vi er tilbake her om ikke lenge:)

Trøsteklem:)

Skrevet

Hei Camilla.

Ville bare gi deg en god klem jeg. Har selv mistet i MA, og vet hvordan det er. Krysser fingrene for deg. Neste gang er det deres tur.

Masse lykke til.

Klem

Skrevet

Det var veldig trist å lese. Hadde også en MA for 2 uker siden (og er sånn sett også innom på feil forum).

Nesten alle som opplever MA får beskjed om at fosteret har vært dødt i mange uker, men jeg er ikke så sikker på at dette alltid stemmer. Jeg hadde tidlig UL i uke 8 og da levde fosteret og hjertet banket, og alt så fint ut i følge legen. 12 dager senere hadde jeg ny UL (egentlig pga. en vag magefølelse av at alt ikke var bra, til tross for kvalme og ømme bryster). Da viste fosteret seg å være dødt, og legen sa det bare var et fosteranlegg som hadde vært dødt i en måned. Men det visste jo jeg ikke stemte siden det levde og banket bare 12 dager før. Tror egentlig at fosteret krymper og "faller sammen" når det dør.

Ble visst mange ord dette. Uansett ønsker jeg deg lykke til videre!!

Skrevet

Tusen takk for fine ord, det hjelper virkelig:-)

Føler meg ganske tom innvendig, rart å være gravid en dag og "ingenting" neste dag. Heldigvis er jeg sykemeldt hele neste uke, da skal jeg slappe av, kose meg og gå mye tur med hundene.

Håper bare jeg slipper å blø i flere uker....Vil jo bli ferdig med dette så fort som mulig.

Stor trøste klem til alle dere som har opplevd det samme :-)

Skrevet

heia

dette var kjempetrist...

hadde selv en SA denne uken. var ca 5-6 uker.

vi ses helt sikkert på bli gravid. får håpe vi alle er snart tilbake her da;)

masse lykke til videre

Skrevet

Håper dere alle kommer tilbake:D

Lurer å en ting.... Kan mitt barn også være dødt? makabert spørsmål... Jeg har ikke blødd eller noe... skal jeg ta det som et tegn på at alt er bra?

Skrevet

Du vil nok blø/spotte før eller siden ved en MA. Eneste måten å være sikker på at alt er ok er ved å ta UL.

Jeg ble mindre kvalm og ømheten i brystene forsvant, men jeg trodde det var fordi jeg nærmet meg 12 uker og det da er vanlig at disse symptomene avtar.

Men husk at det som regel går bra, ikke la deg skremme av andres dårlige erfaringer;-)

Skrevet

jøss, nå ble jeg egentli litt skremt. er 10 uker imorgen, hadde no brunt utflod i uke 8. var hos gyn forrige uke, og der så jeg hjertet, hørte lyden.. og den hoppet og sprettet og str og alt var normalt... ska jeg bekymre meg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...