Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Vi har alt fra leksvikserien på Ikea. Å ellers kjører vi svart, svart, svart.. Men alt på kjøkkenet er stål, stål, stål og grått.
Psyche Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Kontrollert kaos, og et herlig sammensurium. KOSELIG!
mammaen te Noa:) Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 stål på kjøkkenet her også, svart salong, svart bord, svart reol, svart hylle og lyse vegger i stua Lyse puter i sofaen og lyst gulv, så alt er ikke helt svart, hehe.. Og en orange babymatte som bryter stilen, hehe.. herligt og
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Noe minimalistisk tror jeg. Går i sort, grått, hvitt og rødt- masse rødt. Elsker rødt! Har det på puter, pledd og alt av stæsj.... Enkelt hvitt kjøkken uten noe på benkene, tre benkeplate. Arvet spisestue til 10 i eik med skap til. Stoff sofa i grått med bord, sidebord, tv-bord og cd stativ fra ikea i bjørkefolie.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 hihi. jeg har bodd i leksvik:) jeg har stortsett sorte og brune møbler. krem farget vegger.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 går i sort og grått... og stæsjer opp med enten rødt/turkis/brunt/ på duker osv når jeg vil ha litt forandring:) hvite vegger her også.. ellers er det hvitt kjøkken med børsta stål..
Katharina88*Angelica08 Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Bad - Kjøkken - Stue - Soverom alt i sort, hvit og rødt
Staark Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Tja, si det...en slags nymoderne hippiestil kanskje? Mørkebrune møbler, lyse varme vegger og mange forskjellige farger på puter, bilder, gardiner og annet stæsj. En (fin) blanding av nytt og gammelt. Høres sikkert rotete ut, men det er det altså ikke (Flesteparten av de jeg kjenner kjører sort/hvitt+en farge-stilen..)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Vi har lyse vegger og mye kraftige mørke møbler,er så fint atte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå