Gå til innhold

hvilken stil har dere hjemme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alt fra leksvikserien på Ikea. Å ellers kjører vi svart, svart, svart..

Men alt på kjøkkenet er stål, stål, stål og grått.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontrollert kaos, og et herlig sammensurium. KOSELIG!

Skrevet

stål på kjøkkenet her også, svart salong, svart bord, svart reol, svart hylle og lyse vegger i stua ;) Lyse puter i sofaen og lyst gulv, så alt er ikke helt svart, hehe.. Og en orange babymatte som bryter stilen, hehe.. herligt og ;)

Skrevet

Noe minimalistisk tror jeg. Går i sort, grått, hvitt og rødt- masse rødt. Elsker rødt! Har det på puter, pledd og alt av stæsj....

 

Enkelt hvitt kjøkken uten noe på benkene, tre benkeplate. Arvet spisestue til 10 i eik med skap til.

 

Stoff sofa i grått med bord, sidebord, tv-bord og cd stativ fra ikea i bjørkefolie.

 

 

Skrevet

hihi. jeg har bodd i leksvik:)

 

jeg har stortsett sorte og brune møbler. krem farget vegger.

Skrevet

går i sort og grått... og stæsjer opp med enten rødt/turkis/brunt/ på duker osv når jeg vil ha litt forandring:) hvite vegger her også..

ellers er det hvitt kjøkken med børsta stål..

Skrevet

Bad - Kjøkken - Stue - Soverom alt i sort, hvit og rødt ;)

Skrevet

Tja, si det...en slags nymoderne hippiestil kanskje? Mørkebrune møbler, lyse varme vegger og mange forskjellige farger på puter, bilder, gardiner og annet stæsj. En (fin) blanding av nytt og gammelt. Høres sikkert rotete ut, men det er det altså ikke :)

 

(Flesteparten av de jeg kjenner kjører sort/hvitt+en farge-stilen..)

Skrevet

Vi har lyse vegger og mye kraftige mørke møbler,er så fint atte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...