Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hei, jeg vil så gjerne få litt farge, føler meg så blek og slapp. hehe. Men vil helst ta så lite solarium som mulig for å være på den sikre siden med tanke på den lille:) Lurte derfor på om noen har noen bra selvbruningskremer å annbefale? noen du faktisk får bra farge av liksom? Snakket med jordmor å lege om dette og de mener at det ikke skal være skadelig på noen som helst måte å bruke slik krem da den bare trenger inn gjennom det første hudlaget! Håper dere har noen svar å gi, lyst å føle meg litt freshere:D hehe:p
Enpåvei! Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 hei! jeg bruke rlitt selvbruning noen ganger.. den som er fin er jo dove da.. den som gir litt , men gradvis farge, da får man ikke at sjokk når man våkner dagen etter, også velger man selv hvor brun man vil bli Hadde jo vært råkjedelig å tatt sol å fått pigmentflekker:)
nat&alex Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Hei! Jeg bruker alltid loreal sin, den er orange og er som gele. Du blir brun og fargen er hvertfall på min hudtype veldig fin!! Tror den koster 100,- eller noe og du har den lenge...! Husk bare å vask hendene etter på!! Lykke til
ehlen Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Comodynes selvbrunings servietter er fantastiske!! Holder i 4-5 dager, å fargen ser helt ekte ut. Bruker den som heter natural & uniform color.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er glad i den fra Dior. Den er dyr, men lukter ikke vondt og mannen kaster meg ikke ut av senga
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 cosmica sin er bra;) den finner du på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå