Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 GU/UL idag: har nok mistet veldig tidlig, var 5+5. Heldigvis har kroppen ordnet opp og jeg slipper utskraping. Positiviteten på prøving igjen er på topp,men får vente en eller to mens. klem
bomsa Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg fikk samme beskjed, men blir rådet hele tiden til å sette igang med en gang vi får muligheten...Det er så mange som opplever å bli gravide nesten med en gang etter SA. Jeg vet ikke hva som er best, for man skal jo ikke stresse med å bli gravide heller. Lykke til til dere uansett...
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Ikke godt å si hva som er "best" når deg gjelder å sette i gang igjen. Legen på UL i dag, rådet meg til å vente til etter en normal mens, men hun sa også at det var bare et råd og at det fint kunne gå bra om man ble gravid før. Blir i alle fall ingen prevensjon her i gården, men ingen aktiv prøving før jeg har hatt mensen:) Lykke til forresten!
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Huff... Det var trist å høre ire:o( Hvordan går det med deg da? Godt å høre at du er positivt innstilt for fremtiden! Krysser fingre for at det skal komme en spire som klorer seg godt fast i nærmeste fremtid! Det ordner seg dette vet du ire:o) Masse lykkeønskninger og klemmer sendes deg... fra meg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå